nepwimpers..

hoi,

Het leek mij eigenlijk wel leuk om een keer nepwimpers te proberen. ik heb zelf niet echt lange wimpers.
'S ochtends ben ik een kwartier bezig om me mascara goed te krijgen.
Hoelang blijfen de nepwimpers van essence zitten? zijn dat goede? ik heb namelijk maar 4 euro en kan niet echt van die dure halen. Iemand tip? Of ervaring?

X anouk

Je zou in de drogisterij even kunnen vragen… Zelf heb ik geen ervaring ofzo…

Bij de action hebben ze 3 soorten in 1 pakje, en die kost volgens mij nog geen 2 euro.
Maar van de kwaliteit kan ik niks zeggen natuurlijk
Essence heeft ze ook ja, hema enzo ook.

dankje! Maar heeft iemand daar ervaring mee. Dat als ik ze nu op doe, ze er morgen vroeg nog steeds opzitten?

ik las net, dat de lijm die erbij zit heel erg slecht is. :frowning_face:

ik zou niet de wimpers van essence kopen. deze zijn te lang en gewoon niet mooi en ze glimmen waardoor ze er extreem nep uit zien (wat ze ook zijn). bij de kruidvat heb je ook de wimpers van Eylure. voor een paar betaal je €8,- maar als je ze goed schoonhoudt, wat inhoudt dat je ze na gebruik schoonmaakt door de restjes lijm er goed af te halen en ze terug in de verpakking te stoppen, je ze veel vaker kan dragen! ook omdat dit goede kwaliteit is. deze zijn ook van echt haar gemaakt en heeft een doorzichtige band. hierdoor ziet het er een stuk natuurlijker uit. de lijm is trouwens ook erg goed die erbij zit!

ik hoop dat je er wat aan hebt:)

De lijm bij die wimpers van de action is inderdaad slecht. Ik vind de wimpers er zelf ook niet erg realistisch uitzien. Mijn tip zou zijn, bestel ze op ebay, maar ik weet niet of je zin hebt om zolang te wachten.

oh, en wat je hierboven zei; laat je nepwimpers noooit en ook nooooit zitten tijdens je slaap! dit is zo slecht voor je ogen. en je wimpers kan je dan 's ochtends ook weg gooien. bij de kruidvat hebben ze trouwens nog een goed merk. in een zwart pakje met roze details geloof ik. 5 euro dacht ik :slightly_smiling_face:

ik zou gewoon om te proberen die van de action halen, en lijm bij de kruitvat ofzo.
en dan een keer met uitgaan opdoen met een laagje mascara eroverheen!

Haha waarschuwingkje, ik heb ook eens nepwimpers opgedaan waren ongeveer
€8 tot 10 euro en toen na twee uurtjes dansen en zweten dus, lieten ze los aan de binnenkant, heb ze er toen afgetrokken en met mascara verder gegaan. Maar dat je het weet!

Ik heb ze laatst van de action gekocht 89 cent voor 3 paar en ik heb lijm gebruikt van de hema! zaten de hele avond mooi hoor!

ja maar dat is kwestie van goed opplakken. de lijm van eylure is gewoon goed dus als ze los laten zijn ze waarschijnlijk gewoon niet juist aangebracht ofje hebt pech haha

Ik heb vorige week een halloween feestje gehad (dus dansen, zweten, gek doen) en ik had wimpers van de action gekocht… Ze bleven vet mooi zitten! En ze waren nog mooi ook. Volgens mij nog geen euro voor 3 pakjes ofzo…

Ik heb de lijm van de action ook gebruikt, bij mij werkte hij gewoon goed!

die van de Action zijn goed en blijven lang zitten als je er goede lijm bij koopt (bijv. bij Etos) :slightly_smiling_face: Ze zijn €0,89 voor 3 paar!

De eerste nepwimpers die ik ooit heb gekocht waren echt een knoeiwerk, omdat de lijm niet mee wilde werken… Dus ik heb toen bij Ici Paris een apart flesje wimperlijm gekocht.

En inderdaad. Hou de wimpers schoon, want dan gaan ze lang mee.
Breng dus geen mascara aan op de nepwimpers. Breng de mascara op je eigen wimpers aan, voor je de nepwimpers gaat aanbrengen. Gebruik bijv. een schoon borsteltje om je eigen wimpers door de nepwimpers heen te borstelen. Trek ze er na afloop voorzichtig af en trek de lijm er beetje bij beetje van af, daarna weer terug in de originele verpakking, zodat de vorm behouden blijft.

ik hoorde dat je bij de v&d een lijmtubetje hebt die kost 10 euro,
maar dan kun je je nepwimpers er een maand ophouden.