Nepwimpers of mascara?

Altijd mascara, ik ben niet zo van de nepwimpers.

Mascara en ik wil wel soms nepwimpers op als ik goede lijm heb gevonden :stuck_out_tongue:

Mascara.

Mascara, nepwimpers zijn zo’n gedoe.

mascara

Mascara.

Mascara, ik zou t echt vreemd vinden als er hier mensen zouden zijn die vaker nepwimpers op hebben dan mascara ; )

Mascara, ik heb ooit nepwimpers gehad maar mascara is 100x fijnerXD

haha volgensmij draagt iedereen wel mascara want nepwimper duren echt te lang om op te doen denk ik, heb geen idee want heb het nog nooit gedaan (A)

-

Geen van beide,
ik wil wel graag nepwimpers eigenlijk, maar met mijn stomme aziatische wimpers staat dat heel maf, dan heb ik supergekrulde (nep)wimpers en rechtvooruitstaande gewone wimpers XD

Soms wel mascara, maar dat is alleen als ik tijd teveel heb.

En eigenlijk is dat nooit het geval XD

:heart:

Bij speciale gelegenheden nepwimpers en anders gewoon mascara… :slightly_smiling_face:

nu nog mascara maar zodra ik de juiste wimpers heb gevonden ga ik stoppen met mascara

Mascara

@semmaajb Bij nepwimpers hoor je ook mascara op te doen anders zie je heel goed het verschil tussen je eigen en de neppe wimpers.

Mascara heb een keer nepwimpers gedaan doe dat liever niet nog een keer… heeft iemand tips voor mijn aziatische wimpers… (ze staan recht naar voren krijg er gewoon GEEN krul in en met een wimperkruller en mascara gaat de krul er te snel uit)

Mascara.

Nepwimpers gebruik ik alleen met carnaval.

Mascara, ik weet niet hoe ik nepwimpers op moet doen/

Ik draag geen van beide.