nepwimpers naar school?

Ik zou het gene doen waar je je het best bij voelt. Als je je echt slecht voelt met je wimpers doe dan nu nepwimpers op maar weet dan ook dat er problemen omtrent je ogen zouden kunnen komen.
Een mascara die bij al mijn vrienden en mij goed is is van l’oreal Paris telescopic, hij is zilver met een roze borsteltje (wel een zwarte kleur) die je wimpers heel mooi krult en lang maakt, kun je misschien eens proberen?
x W.

haha! die ga ik onthouden :stuck_out_tongue:

ik zou het zelf nooit doen, die moeite en geld enzo, maar als jij dat wil moet je dat doen hoor en als het toch niet heel erg opvalt doet het niemand kwaad!

als je het wil dan doe je het toch :slightly_smiling_face:

ik heb hetzelfde probleem, gebruik nu volume million lashes van loreal waterproof, en vantevoren wimpers krullen. door het waterproof blijft de krul beter zitten.

elke dag is toch irritant om te doen ?

je hebt ook wimper exstensions

een meisje uit mn klas 2 jaar geleden deed dat wel eens.
maarrr heel vaak zag je de lijm nog zitten, dus ALS je dat doet, kijk of het wel goed zit x].

Ik vind het kunnen, zolang ze maar niet extreem lang zijn en je duidelijk kan zien dat ze nep zijn.

Hey girls :slightly_smiling_face: Ik vind dat je prima met nepwimpers naar school kan gaan. Er zijn veel keuzes in wimpers en zou ik persoonlijk de meest natuurlijke pakken. Mocht je voor meer opvallende wimpers kiezen zou ik de rest van je makeup neutraal houden. Op mijn blog heb ik meer info hierover en kan ik het je stap voor stap laten zien :wink: ! Dit kan je vinden op www.sunseeree.blogspot.com en op video www.youtube.nl/Sunseeree Succes meid ! xXx Greets

Ik vind het eigenlijk meer wat voor een feestje/uitgaan…

ik zou dan eerder wimperextentions nemen denk ik, volgens mij kost het best veel tijd om elke ochtend nepwimpers op te doen + als je het elke dag doet ben je toch ook wel veel geld kwijt denk ik !

Waarom zou je het niet doen? Je hebt mooie natuurlijk uitziende nepwimpers. Die zou ik dan gebruiken. Naar feestjes kun je wat extravagante wimpers dragen.

Oke ik raad je aan om het niet te doen. Ik ken iemand die iedere dag nepwimpers draagt en echt serieus het ziet er niet uit. Zo nep. Vandaag weer gezien, en het was gewoon … ja tsja…

Tenzij je wel mooie nepwimpers vind die minder nep lijken. maar ik neem aan dat je dit niet iedere dag gaat dragen…?

Gewoon doen hoor. Ik vind dat je prima met nepwimpers naar school kunt gaan tenzij je niet van die té neemt.
Je hebt mooie natuurlijke uitziende nepwimpers in de winkel liggen dus die zou ik dragen naar school.

Ja maar niet zulke overdreven die vergelijkbaar zijn met nepwimpers uit de feestwinkel.
Pff…

Ik vind het wel gewoon kunnen, maar ik zou het niet elke dag doen…

Ik wil een foto plaatsen van iemand die dit dus iedere dag draagt… maar nee doe ik niet…

@FallingDown Nee, ik begrijp ook niet waarom mensen nepwimpers meteen associëren met van die over the top nepwimpers? Ik heb het gewoon over nepwimpers die op echt wimpers lijken maar dan een beetje voller en langer.