nepwimpers naar school?

Hee meiden !

Ik heb van mezelf best wel korte wimpers en ze zakken altijd naar beneden, ook als ik ze krul en niet teveel mascara gebruik.
Ik heb weleens nepwimpers geprobeerd en dat ging opzich wel goed, maar vinden jullie het kunnen om nepwimpers naar school te dragen?
Ik gebruik dan natuurlijk niet echt opvallende, want het moet er wel zo natuurlijk mogelijk uitzien… maarja, wat vinden jullie? doen of niet?

Liefs

ik zou het doen :slightly_smiling_face: waarom zou het niet kunnen? er zijn meisjes die zich kleden alsof ze zich prostitueren en zo naar school gaan, dus waarom zou je geen nepwimpers mogen dragen? ze stralen pure klasse uit :wink: (als je het juist draagt natuurlijk…) doen dus :grinning:

Ikweetniet , ikzelf zou het niet doen omdat het maar wimpers zijn & Nepwimpers me niet bepald gezond voor ej wimpers lijken =P. Ik zeg dus vanniet.

licht eraan of het heel erg opvalt of niet en het verschil moet ook niet al te groot zijn met de lengte van je natuurlijke wimpers anders valt het ook nogal op dat je wimpers in zo’n korte tijd zo snel zijn gegroeid.

Iedere dag nepwimpers kost veel geld, plus erg veel moeite om iedere dag op te doen en al dat lijm kan nooit goed zijn. Heb je dat er echt voor over?
Zo erg zullen je wimpers niet zijn, natuurlijk is altijd mooi!

dat is wel waar, misschien kan je eens van die mascara gebruiken voor extra volume ofzo?

Wat ik zelf zou doen (nouja eigenlijk niet, omdat ik nooit mascara gebruik), maar zoek uit welke mascara goed bij jou past. Er zijn zooveel mascara’s, en voor iedereen werkt iets anders. En vraag ook aan anderen welke mascara zij gebruiken en welke goed werkt.

Ik gebruik een mascara van de etos! (In een blauw ‘flesje’). Die werkt bij mij erg goed!!

Ik zou het gewoon doen. Zolang je nepwimpers maar niet al té nep lijken. Dus niet van die dikke zwarte opvallende.

je kunt het best doen maar ik vind het beetje to much, ook al lijken ze niet té nep.

Misschien wimperexstancions * hoe je dat ook spelt

^wimperextensions

Nee ik zal het niet doen.

Ja had ik ook al aan gedacht, maar die zijn echt heel duur! En je moet ze weer opnieuw laten zetten als ze beginnen uit te vallen.

@Moonkissed Dankje voor verbeteren

Jaa ze zijn inderdaad duur !

Gewoon doen hoor! :stuck_out_tongue: Als ze niet te lang zijn kan het wel.

‘‘Always dress like you’re going to see your worst enemy.’’

• Kimora Lee Simmons

Ik vind het wat overdreven, dan heb je nog niks speciaals meer voor een feestje? Er zijn heus wel meer meiden waar hun mascara niet perfect is.

ik zeg doen :grinning_face_with_smiling_eyes: ik doe het ook wel eens. Alleen is zou zze niet te vaak dragen dat is slecht voor je wimpers…