nepwimpers, dragen of niet?

hee,
ik wil nepwimpers op gaan doen naar school enz.
kan dat wel? of is dat raar?
en weten jullie nog goede nepwimpers?

kusx’

Dat vind ik zoiets stoms he. Waarom überhaupt nepwimpers op plakken? Waarom zijn mensen niet blij met wat ze hebben? :l

als je elke avond pijn wilt lijden, ga je gang. En ja het is nogal raar… en tuttig.

Dan draag je btw zeker over het algemeen ook veel make-up of niet?

Ligt eraan. Als het van die mega dingen zijn is het fake en niet mooi.
Maar met een goede mascara kan je best mooie wimpers creeeren tegenwoordig. Je moet er wat voor over hebben.

Vind ik persoonlijk een beetje overdreven. Mascara werkt toch prima ofniet?
Nepwimpers voor feestjes ed kan daarentegen wel…

Als het echt van die carnavals nepwimpers zijn: ja, dat is raar.
Er bestaat zoiets als wimperextensions ofzoiets, iig, dat is vrij subtiel en dan vind ik het nog kunnen.
Die blijven dan een paar weken zitten, maar dan moet je dat wel ergens laten doen.
Maar ik weet dus ook niet precies hoe dat heet en waar je dat kunt laten doen :’)

-.-’’

Nepwimpers zou ik niet naar school dragen. Hooguit met een feestje of met carnaval, voor gewoon vind ik het too much.

Ik wil gewoon langere wimpers, niet extreem lang.
Maar ik heb best korte wimpers, dus daarmee wil ik iets langere wimpers krijgen.
Ik post wel een foto van ik met nepwimpers.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/05/13/1273755048-290.jpg

ik droeg eerst elke dag nep wimpers dus ook naar school en werk enzo. en ik heb er nooit echt negatief commentaar opgehad en het savonds eraf halen was ook nooit erg. :’)

Lang leve de goede mascara’s (: er zijn echt wel mascara’s te vinden die je wimpers ‘verlengen’ hoor ;o maar ik wil die foto ook wel eens zien.

ik vind nepwimpers mooi

oh die zijn al helemaal niet zo opvallend dus dat kan toch best? alleen volgens mij moet je ze iets dichter op je wimperrand plakken.

Ik vind het overdreven om elke dag naar school te dragen, maar voor 'n feestje kun je het wel doen?

Ik heb wel een tijdje gehad dat ik ze elke dag droeg naar school, alleen ze waren niet zo heel lang. Dus als je dat mooi vind zou ik het gewoon doen. En ik had trouwens de nepwimpers van de hema want die vond ik wel goed.

Ik zou het niet doen.
Maar heb je ze op op die foto? dan vind ik het nog wel meevallen…

Je moet de binnenrand wat beter plakken.
Want op die foto zie je dat randje.
Maar doe eens die nepwimpers zonder,heb je daar een foto van?
Volgens mij valt 't zonder echt mee.

Nepwimpers alleen gebruiken voor optredens (met dansen enz.) of met uitgaan (en dan niet kroeg, maar een club). Want het valt echt héél erg op, te erg.