neppiercings halen in welke winkels?

Elloww Girlls , ik weet niet of hier al een topic over staat op gs, wnat ik heb hem niet gevonden.

Maarre , weten jullie misschien een winkel waar je nep piercings kan halen in je tong ofzo.

Want ik zoek er al heel lang naar dus ik dacht dan maak ik wel topic aan op gs :blush:

• misschien komt dit dom over :blush:

Dank jullie wel x

Er is wel een algemeen piercing topic.

daar kan ik het niet vinden -,-

Dan moet je het vrágen. Doh.

ohh zo goedkoopp ;o

hahahah fotoshoot emo spelen q

ik heb alleen van de claire’s die magnetische oorbellen, maar ik zou niet die voor neus ofzo halen, straks gaat die magneet naar binnen. =s

neppiercing voor in de tong lijkt me ook niet handigxD blijft toch niet zitten

Een neppiercing in je tong? Dat bestaat volgens mij niet. Kan me ook niet voorstellen dat zoiets blijft zitten.

beter echte nemen dan xD

Ik had een keer van die magneet piercings gekocht bij antony’s (= een cadeaushop) maar die blijven niet zitten in je tong, die zijn meer bedoeld voor in je kin ofzo.
(Jaa had 4 jaar geleden ofzo een bui dat ik die ging kopen voor de lol haha, geen idee waar ze nu zijn.)

Ja claire’s heeft neppiercings, alleen weet ik niet of ze voor in je tong hebben. Ik heb wel is 1 gekregen (magneetjes), alleen die schieten van je tong af bij elkaar…

Je kan ze ook op internet kopen, crazy factory heeft best wel wat neppiercings. Al zijn de echte natuurlijk leuker:)

geen idee, maar beter gewoon echte

iemand die ik ken heeft een vals lip ringetje en zegt tegen iedereen dat het een echte is :crazy_face: hij is 24 … best wel zielig maarja.

heb echt het vliegend schijt aan zulke fakers. sorry :slightly_smiling_face:

Maar als je het een keertje voor de lol doet: Claires/Carnavalshop/ebay hebben die zeker wel :slightly_smiling_face:

dubbel

bij de claires hadden ze die eertst, heb ze nu niet meer gezien.

verkopen ze dat dan bij elke feest’shop’

ik was laatste in de claires en kzag ze wel hangen :slightly_smiling_face:

Waarom wil je een nep-tongpiercing als ik vragen mag?