Neppe screens van mijn ex

Heey meiden,

Ik zit hier nu met een gigantisch probleem. Er zijn namelijk neppe screengesprekken van een chat tussen mij en m’n ex gelekt.
Ik leg het even uit:
Het ging uit tussen mijn vriend (nu ex) en ik. Ik zag al dat hij jaloers werd toen ik een nieuwe vriend had, maar hij zei gewoon dat hij blij voor me was etc. Vanochtend werd ik wakker en kwam mijn vriend met de mededeling dat ik vreemd ga. Hij liet me gesprekken zien die ik zou hebben gezegd tegen me ex. Er stonden allemaal dingen van: ‘Jaa, ik maak het nu uit met me huidige vriend. Ik wil weer zo graag bij je zijn. Weet je nog toen we gisteren weer stiekem hadden afgesproken?!’
Er zijn ook nog eens gesprekken doorgestuurd dat ik heb gezegd dat ik een nieuwe vriend heb voor seks. Dit heb ik nooit gezegd. Helaas zijn al deze gesprekken die nep zijn doorgestuurd naar al me vrienden en mijn vriend. Ik weet nu niet meer wat ik moet doenn…

Xx

Heb jij dat gesprek nog op jou telefoon met je ex wat wel echt is? Kun je hen dat niet laten lezen?
En weet je wie hier achter zit? Aangezien je ex zei dat hij blij voor je was, is dit nogal een ommekeer. Ik zou heel duidelijk tegen je vriend zeggen dat je hier echt niks van af weet en hem laten merken dat je er alles aan doet erachter te komen wie deze onzin verspreidt heeft en waarom.

Wat ontzettend flauw en kinderachtig zeg. Maar als ze die van je ex hebben gekregen, dan geloven ze het (waarschijnlijk) toch niet? Ik zou inderdaad het ‘echte’ gesprek met je ex laten lezen aan je vrienden en vriendje

Wat kut zeg. Je kunt ook gewoon heel makkelijk een WhatsApp gesprek vervalsen, zijn allemaal websites voor te vinden als je even op google zoekt, dat misschien ook even laten zien?

^^Dat kun je ook gewoon doen door een vriend even diegene zijn/haar pf te laten veranderen en achtergrond, praten en hoppa, gesprek vervalst :cold_sweat:

Ja toch maar ontkennen? meer kan je niet doen.

hoii,

Probeer er gewoon nog eens rustig met je huidige vriend over te hebben en je kunt ook altijd samen met een van je vrienden naar je ex toe gaan en het er dan met hem over hebben. Daarbij als je je echte gesprek nog hebt kun je daar ook al veel mee bewijzen maar niet alles. Ik vind dit echt heel rot voor je en hoop dat het snel is opgelost en in jouw voordeel. Als je vriend je dan nog steeds niet gelooft jaa dan is hij het ook niet waard, en ik weet dat het heel veel pijn doet maar geloof me het gaat goed komen.

veel liefs en nog meer succes xxxxx

Je eigen vrienden zouden je toch moeten geloven? En je nieuwe vriend al helemaal.