Neppe puma creepers/look a likes

Hoihoi! Ik zovht de goedkope versie die lijken op de puma creepers. Eerst waren ze er voor 20 euro op sevenbien.nl maar die site ligt er uit. Weet nog iemand waar je de look a likes kan halen rond die prijs?

Heel misschien Aliexpress of Ebay? En op United Warderobe heb je er ook echt veel voor goedkoop zie ik net! Heb alleen verder geen ervaring met de site, het is denk ik tweede hands

Ja ik weet dat ze ze op aliexpress hebben maar ik wil de namaak boete niet riskeren!

Sorry geen idee , ik zou gewoon echte kopen kosten ook maar 70 euro of miss sommige zelfs 50 :stuck_out_tongue:

Er komt geen namaak boete op! Ik heb een keer neppe adidas gekocht via Aliexpress en een andere keer neppe Allstars. Kwamen gewoon door de brievenbus lol :slightly_smiling_face:
Enige waar je op moet letten is hoeveel ze kosten omdat je dan te maken kan krijgen met douanekosten

Ik heb ook adidas besteld en kwam gelukkig goed binnen. Maar er is wel degelijk kans op een namaak boete wat minimaal 300.- is. Vandaar dat ik het het risico niet wil lopen

Bij de Van Haren hebben ze op dit moment een model die er erg op lijkt, wel echte Puma maar goedkoper. Was geloof ik €60. Zwart met die bruinachtige zool.