Neppe Hermès Birkin

Hi!

ik ben al een tijdje op zoek naar een replica van de beroemde Hermès Birkin Bag. Ik kan 'm alleen nergens vinden! Ik wil graag een zwarte met gouden hardware. Marktplaats afgezocht, maar vaak niet helemaal mooi of de juiste kleur. Sites als: ‘I Want That Musthave.nl’ en ‘Mode Musthaves.com’ hebben ze… Maar ik weet niet of deze betrouwbaar zijn… Iemand ervaringen?

Ik hoor het wel!

xoxo

Foto’s:

Iwantthatmusthave.nl is betrouwbaar. Ik heb er een paar keer wat gekocht en nooit problemen mee gehad. :slightly_smiling_face:

Bedankt! Ik ga denk ik wel wat bestellen, een nadeel is dat hij wel 80 euro is :frowning_face:
Nog eventjes sparen dus…

Ik heb wel gelezen op internet dat mensen wat problemen hadden met de levertijd!
Heb jij al eens een tas gekocht en was die van goede kwaliteit?

xoxo

Mijn nichtje heeft deze ook van iwantthatmusthave, erg mooie tas, blijft ook mooi en ze is er heel blij mee! Dus volgens mij is dat wel een aanrader! Over de levertijd ed weet ik niks eigenlijk… :slightly_smiling_face:

Bedankt voor je reactie!
Ik wil echt al zoooo lang die tas, maar in de winkels zijn ze nergens verkrijgbaar of je hebt van die neppe tassen met dat rare plastice slangenleer haha…

Strakjes maar even bestellen dan hihi :grinning:

xoxo

Ja, klopt! Je zou toch denken dat die tassen makkelijk te vinden zijn haha. Maar goed, leuk! :slightly_smiling_face: