Neppe/echte micheal Kors horloge

Hallo,
Hoe kan je neppe en echte Micheal Kors horloges van elkaar onderscheiden?

Liefs!

als je er een steen op laat vallen en hij is stuk dan is ie nep

of echt maar dan is ie evenveel waard als een neppe dus maakt het ook niet veel meer uit

:grinning_face_with_smiling_eyes:

En nu eentje waar je 'm niet kapot hoeft te maken :stuck_out_tongue:
Ik bedoelde eigenlijk als uiterlijk, kan je dat ergens aan zien?

Denk je dat je een neppe gekocht hebt dan? Of wil je eentje kopen waarvan je niet zeker weet dat 'ie echt is?
Dat eerste kun je wel laten controleren door een goede juwelier, lijkt mij. Die weten wel het verschil. En het tweede: Alleen op goede betrouwbare sites kopen. :grinning:

Maar goed, ik weet het verschil zelf niet, dus als het niet een van de bovenstaande dingen is, kan ik je niet helpen!

de prijs dat je er voor betaald maakt ook al een heleboel duidelijk. bedoel als je ergens uggs koopt voor 50 euro weet je ook wel dat ze nep zijn.

Waar kun je neppe betrouwbaar kopen? T liefst geen ioffer.

Heb je een linkje?

als het op die moet lijken, kun je ook die van guess kopen, die lijkt er echt op!

Als je zeker wilt weten dat je een echte koopt, ga dan naar een ‘echte’ winkel, een juwelier en bestel 'm niet online.

Nou… Eigenlijk zoek ik al een lange tijd een mooie horloge en zag toevallig op ioffer een michael kors horloge. Hij is waarscheinlijk nep. Ik ga 'm bestellen, maar ik wou weten wat de verschillen enz zijn. :stuck_out_tongue: daarom.

op ioffer is 99% nep dus ga er maar vanuit dat je een neppe koopt.

ik vertrouw ioffer niet helemaal, ben bang dat ik invoerrechten moet gaan betalen.