neppe allstars, neppe birkenstocks etc

Wat vinden jullie van neppe schoenen? dus bijv voor 5 euro bij de schoenreus. bij ons op school lopen best wel veel met neppe allstars, en ik vind die teenslippers van birkenstock wel leuk, maaar ga echt geen 49 euro voor slippers uitgeven, dus wat vinden jullie, kan het, of niet?

Échte allstars kun je ook gewoon bij beverwijk voor 30 euro halen, heb ik ook gedaan! Maar dan moetje wel in die betaalde zaal.
Die neppe vind ik zooo lelijk, nja die ene platjes, zegmaar zonder dat witte ding op het teenstuk van je schoen die zijn wel mooi!
& neppe birckenstocks ofsooo heb ik ook gwn voor 5 euro bij de spacino, kom op wie kijk er nou naar die zijkant waar best wel klein opstaat; birckenstock, En om dat kleine dingtje 40 euro betalen? NO WAY!

Tsja…
als je er zelf het logo van op naait is het wel raar:P

ik vind van die schoenen die nep goedkoop zijn en echt facking duur, zoals uggs op zich nog wel kunnen. maar birckenstocks, ik bedoel. een vriendin van mij kocht voor 30,- een paar neppe. ik denk spaar dan 20,- door en je hebt de echte?!

All Stars vind ik echt lelijk zonder merk, zie je meteen dat het nep is en All Stars is gewoon All Stars. Die Birkenstocks maakt mij geen zak uit of ze echt of nep zijn, kijk er toch niet naar.

bij allstars zie je het idd wel,
en birkenstocks vind ik zowiezo lelijk,dus ik zie niet eens of ze echt of nep zijn xD

Ik vind ¤49,- euro voor slippers écht niet duur. Als je nou versies van Chloé schoenen die je normaal ¤700,- zouden kosten, en daar een soort van ‘zelfde effect’-schoenen koopt oké, maar nep uggs -birkenstocks -allstars -vans vind ik echt níks.

Ik heb er op zich niks op tegen, maar heb zowel echte allstars als echet birkenstocks. Heb ook wel neppe allstars gehad, maar die gaan bij mij gewoon veel sneller kapot, vndaar dat ik nu liever echte heb. En de standaard modellen van allstars zijn voor 45 euro te krijgen (incl. verzendkosten) bij plutosport.nl, dus zo’n gigantisch bedrag ist niet, vind ik.

OMG ik haat ze, vooral neppe allstars.

ik heb echte allstars en echte birkenstocks - puur omdat ik de neppe niet mooi vind. De nep birkenstocks lijken dan wel op de echte maar de echte lopen echt zo gruwelijk lekker en zijn ook echt onwijs goed voor je voeten - daar geef ik graag wat extra geld aan uit (:

Same here. Ik heb lage grijze All Stars van suede, die vind je ook niet bij de schoenenreus dus ja ^^’

die neppe all stars vind ik van veel slechtere kwaliteit.
En ik heb er echt een hekel aan, als mensen gaan lopen beweren. Ja ik heb all stars. En dat ze dan die neppe bedoelen. Dat zijn gewoon geen all stars!! Ik ga toch ook niet zeggen dat ik iets van prada heb, omdat het kledingstuk wat ik bij de H&M gekocht heb er op lijkt?

ik heb toevallig wel echte birkenstocks :slightly_smiling_face: maar ze lopen echt goddelijk! en ik denk niet dat je op de neppe net zo lekker loopt als op de echte…
ik heb wel weer neppe uggs, nja uggs ze lijken er niet echt op ofzo… volgens mij staan ze in mn shoplog (voor als je nieuwsgierig bent :stuck_out_tongue:) waren maar 20 euro en dat interesseert me dan echt weinig :slightly_smiling_face:

Ik heb nep birckenstocks van de hema :V
Die waren maar 13 euro en ik werk er dus ik kreeg er ook nog korting op.

De echte birckenstocks waren hier ook alleen maar verkrijgbaar met lak en zilver. En die vind ik ontzettend lelijk.

Ik haat neppe All Stars, ik loop iig wel altijd op de echte.
&Birkentocks koop ik niet.

Ik vind het er te nep uitzien, als ze geen logo hebben maar verder EXACT hetzelfde zijn. Look-a-likes vind ik wel kunnen (uit de H&M vb)…
Maar als je vb. uit Turkije of zo neppe hebt, en je ziet het verschil écht niet, dan kan het wel.

waarom veel geld uitgeven als je percies hetzelfde zonder een duur merk stickertje hebt voor 5 a 10 euro…

ik haat fake allstars, tbh… ik vind ze gewoon lelijk maarja das mijn mening… maar ik ga echt niet bitchen als ik iemand ken met fake allstars :stuck_out_tongue:

inderdaad^^
ik trap mn all stars toch direct helemaal af :blush: