Neppe All Stars herkennen.

Ik heb een poosje terug Converse All Stars gekocht op Ebay van deze persoon: http://feedback.ebay.com/…ack&ftab=FeedbackAsSeller

Dit was allemaal betrouwbaar, de All Stars waren goed enzo.

Maar toch ben ik aan het twijfelen of ze echt zijn.
Hoe kunnen ze zó goedkoop zijn? Ik was 20 euro kwijt, hier in Nederland betaal je 3x zoveel voor een paar! Dat vind ik toch enigszins verdacht… Ook zaten ze niet in een doos, wat ik ook raar vond, maar dat zal wel te maken hebben met verzendkosten?!

Daarom ben ik langs de Converse store gegaan om te vragen of ze echt waren. De man daar kon me echter geen garantie geven dat ze echt waren maar hij dácht van wel. Hij zei dat je ze moet opensnijden om te zien of ze echt of nep zijn. Ze zien er namelijk op het eerste oog wel echt uit.

Toch vraag ik me af of er niet íets is waaraan je kan zien of ze nep/echt zijn. Bij veel neppe merkkleding is dat namelijk wel het geval, er stond deze maand nog een artikel daarover in de Quest (waarbij de All Stars helaas niet werden behandeld).

Is hier iemand die er meer over weet, wat de ‘kenmerken’ van neppe All Stars zijn? Ik bedoel hier niet All Stars van een ander merk, wel echt die van Converse (of een ‘neppe’ Converse dus)

upje

Het enige wat ik ergens heb gelezen is dat dat stukje rubber achter op de zool (waar ‘all stars’ opstaat) relatief makkelijk loslaat bij neppe. Althans bij die schijnbaar neppe die de v&d ooit heeft verkocht.
Ik denk alleen niet dat je er hier veel aan hebt :’)

Dat ronde dingetje waar Converse opstaat aan de zijkant, zou niet los moeten kunnen laten ofzo :’).

hm, vraag ik me ook af eigenlijk, dus up!

Ik heb van die lage dus daar zit niet zo’n rond dingetje op de zijkant…
Op de tong zit wel zo’n stukje canvas gestikt waar ‘all star’ op staat, die lijkt niet echt stevig vast te zitten… Hoe zit dat normaal gesproken?

Maar je hebt goedkope alstars die misschien echt zijn en anders onherkenbaar nep, in ieder geval voor minder geld. Wat is dan je probleem als er geen verschil in zit?

Kun je een foto plaatsen? Als de man in de winkel zelfs niet kan zien of ze nep zijn, waar maak je je dan druk om? Dat je er op straat mee loopt en dat iemand ziet dat ze nep zijn? Ik heb 3 paar uit Marokko, die lijken sprekend op echte, maarja ik weet dat ze nep zijn want ze komen uit Marokko :wink: maar er zijn echt geen verschillen te zien hoor.

Inderdaad. Ik zou er dan wel blij mee zijn. (:

Oh daar heb ik geen verstand van (:
Ik heb zelf de hoge.

Voornamelijk de kwaliteit. Ik heb AllStars die sowieso echt zijn die al 4 jaar meegaan. Als deze het na een paar maanden begeven koop ik toch liever de echte.

Wat maakt het uit?

Als je het doet voor de prijs. En misschien kunnen ze wel heel lang mee.
Het lijkt me sterk dat mensen neppe all stars (met logo) maken. Net als fake nikes etc. Maar je weet maar nooit.

Ik had zelf ook 2 paar all stars, die waren na een jaar helemaal kapot. Dus , hangt er ook vanaf wat je er mee doet

Dan moet je niet van Ebay ofzo kopen want dan kan je dit verwachten…

In andere landen zijn ze nou eenmaal goedkoop. Ik heb echte allstars voor een tientje en die doen het na 2 jaar elke week sporten op het sportveld ook nog steeds.

ik ga ook gewoon allstars bestellen via ebay, ook echt voor 10 euro per paar ofzo, chilly :grinning:.
en wie kan nou zien of joune echt of nep zijn als ze gewoon een logo hebben ;p?

Kan je het niet merken als je er in loopt? Of ben ik de enige die dat voelt? Wauw een zinloos talent xD

Up.

Ja idd niemand die ziet of ze nep/echt zijn dus wat kan jou het schelen haha (:

Ach, loop er maar gewoon op, je merkt vanzelf wel of ze stuk gaan of niet.

Ik heb een half jaar geleden ook All Stars via MP gekocht. Ze lijken precies echt, ze zijn echt identiek aan m’n andere All Stars uit de winkel. Maar dat voorste witte stukje op die rubberen rand [waar dat zwarte randje onder verdwijnt] liet al na 2 maanden los [heel vaak moeten bewerken met bizonkit] en dat achterste logo ook. Ze zien er nu trouwens net zo uit als m’n andere All Stars die ik al 3 jaar heb, dus ik vermoed dat die ook nep waren. Ik koop nu alleen nog maar All Stars in de winkel.