Haai, ik heb nepnagels op zodat ik niet ga bijten… maar groeien je nagels daaronder dan wel gewoon door of stopt dat/gaat dat langzamer?
xxx
Haai, ik heb nepnagels op zodat ik niet ga bijten… maar groeien je nagels daaronder dan wel gewoon door of stopt dat/gaat dat langzamer?
xxx
heb je ze laten zetten?
Nee gwn plaknagels.
ze groeie gewoon door alleen worden ze er neit mooier op en heel dun en breekbaar…
maar dan helpt nagelverharder toch wel?
hmmm, bij gelnagels weet ik uit ervaring dat je nagels gewoon groeien. En toevallig weet ik ook uit ervaring dat als je nagels bijt dat de plaknagels het niet lang zullen overleven… Die bijt je er namelijk supersnel vanaf haha ik denk dat als je op deze manier wilt stoppen met bijten beter voor gel of acryl nagels kunt gaan!
dan vallen ze er op gegeven moment wel af
als je kuntnagels hebt dan groeien ze eronder door, dat had mijn tante ook.
als je nepnagels hebt (van lijm) vallen ze er uiteindelijk af, maar je nagels
eronder blijven hetzelfde. ;d
Dus je nagels groeien niet door onder plaknagels?
tuurlijk wel.
Nagels kunnen niet stoppen groeien XD
Maar indd als je het voor het nagelbijten doet dan kun je het beste professionele nagels kunnen zetten. Want mensen die nagels bijten kunnen ook niet gelijk lange nagels laten zetten of nemen, omdat ze het niet gewend zijn, dus het gaat heel snel fout.
Dus je krijgt een nagelbijter behandeling. Dan krijg je eerst korte en dan steeds iets langer. En zo groeie je eigen nagels intussen ook, en intussen leer je het bijten af (hopelijk)…door acryl heen bijten is wel erg vies
doet dat acryl nagels laten zetten pijn?
nee tuurlijk niet xD
Nee doet geen pijn maar is niet goedkoop en duurt lang.
Ik heb vrijdag een afspraak met iemand via marktplaats die het na lange tijd weer wil oppakken. Voor 15 euro een nieuwe set acrylnagels
das goed koop
dat is idd heel goedkooop maar je weet niet hoe die gene het gaat doen. zal waarschijnlijk niet echt mooi worden denk ik?
Ze heeft het een hele tijd gedaan, toen niet meer, en wil nu weer wat meer gaan doen. Ze heeft meerdere klanten, en ze zegt zelf dat ze het gewoon kan, maar dat het alleen wat langer gaat duren omdat ze de snelheid nog erin moet krijgen met meer oefenen… Dus ik waag het er op haha x) Voor die 15 euro… Zo duur kost ook een pakje nepnagels volgens mij haha.
Er staan trouwens ook goede reacties onder en foto’s
natuurlijk groeien je nagels dan door, als je nepnagels goed blijven zitten dan groeien je nepnagels er uiteindelijk ook van af. je nagels worden alleen wel brozer en dunner door nepnagels
Ze groeien gewoon door hoor!