Nepnagels

[i]Hi;

Ik zou graag een poging willen wagen aan nepnagels. ( de ‘plakkers’, dus niet acryl ).

Maar ik heb een vraagje. Ik heb dus hele brede duimnagels. Van het in de breedte ( dus van links naar rechts. ) is de 1.5 cm. Ik vraag me af of die nepnagels die ik dan zou willen, erop passen…

En kan ik nepnagels ook zelf versieren met nagellak/figuurtjes? En zo ja; hoe breng ik die figuurtjes dan aan?

Bedankt alvast![/i]

Voorzover ik weet kun je nepnagels in verschillende maten kopen. Dat zei iemand is tegen mij

verschillende maten
ja dat kan je…
maar je vindt vaker ook nagels met versiersels erop dan kan je beter die gewoon kopen.

Je hebt verschillende maten, en de meeste zijn blanco (dus lijkt op een echte nagel). Die kan je gewoon lakker/versieren zoals je eigen nagels.

[i]Haha oke :slightly_smiling_face: bedankt voor de reacties!

Sorry voor late reactie; maar komt net pas uit mn bed :’][/i]

Klopt idd, ik heb toen een setje nagels + lijm bij de hema gehaald… Maar die nagels waren bijna even lang als mijn eigen nagels, scheelde 2 mm ofzo, en daarna waren mn nagels echt compleet naar de klote :pensive:". Dus als je van jezelf al behoorlijk mooie nagels hebt, raadt ik het je echt niet aan.