Nepnagels passen niet

Heeii allemaal ,

ik zit met een best irritant probleem…
zoals de titel al zegt: Nepnagels passen nooit bij mij…
Ik heb al verschillende merken geprobeerd maar ik heb nog niets gevonden ):
Het probleem is dat mijn nagels heel breed zijn! Als ik ze vergelijk met de nagels van mijn vriendinnen zijn die van mij vaak 2x zo groot… -.-’
Weten jullie toevallig iets voor mij?
Het liefst wil ik niet zo heel erg veel geld uitgeven :blush:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen !

xKuss !

nepnagels zijn vaak in de standaard maten, je kan bij een nagelsalon je nagels laten doen, ook jouw formaat nagels. en anders heb je toch een beetje pech met je nagels vrees ik :frowning_face:

Je kunt ook leren om zelf figuurtjes te maken. Dan heb je wel kosten aan de aanschaf van materiaal (bijvoorbeeld hele dunne penseeltjes en stempels).

klopt, ik heb nooit nepnagels gehad en maak alles zelf. veel leuker en je krijgt er veel meer complimentjes over!

Ik maak ook alles zelf. Je hebt niet per se nepnagels nodig. Je kan soak off gel gebruiken en dan kan je je nagels laten groeien. En ze blijven mooi tot je nieuwe maakt. Krijg je sowieso langere nagels. En meer plaats om tekeningen te maken. Ik heb zelf altijd opvallende nagels. Voor de zomer? Flashy fluo roos, strasssteentjes en fimo plakjes fruit erop. Daarover een topcoat en klaar is kees! En zelfs in winkels krijg ik complimenten met het resultaat. Alles gekocht bij Zeer vlot verlopen en zeer goedkoop. Wat wil je nog meer. :upside_down_face: En ze verwijderen is ook simpel. Na 3 weken maak ik iets nieuws. Remover op watjes, ff laten inwerken en gel eraf. Is even makkelijk als nagellak aanbrengen en houdt beter. Echte aanrader.

Nepnagels is troep joh. je nagels worden vaak heel zwak. probeer het gewoon te laten groeien

reclame kuch

Ervaringen delen is geen reclame joh!

Apart dat dit je eerste bericht is met een link naar die site erin :") `[font=Helvetica Neue]

Trouwens ik denk dat dit meisje lange nagels wilt. En geen figuurtjes of dingetjes. Dat zie ik nergens staan. Je kan proberen om je nagels te laten groeien met nagelverharder en anders worden het proffesionele nepnagels, wel een stuk duurder meteen.

Als je past lid bent, is er aan alles een eerste keer he.

@angelxb Ik doe het zelf ook zo. Op mijn natuurlijke nagels soak off gel, niks nepnagel, geen duur gedoe. En daar tekening op.

Wel toevallig dat je Lidwine heet, en jouw gebruikersnaam Wientje is. Donder een eind op met die verkapte reclame van je mens.

Eerst dacht ik what the fuck maar toen keek ik op de site en snapte ik het ::")

Hahaha!

Lees haar vraag. En ik doe zelf ook soak off gel. :wink:

Och je komt ook zo geloofwaardig over.

Misschien kan je de nepnagels knippen, haha ?
Dat je ze zo maakt.

reclame mag niet, verkapte reclame dus ook niet

Misschien een domme tip? Maar mijn moeder slikt de tabletten van Kruidvat. Ze heten Huid, Haar & Nagels. Haar haren zijn gezonder, en haar nagels groeien ook harder. En ze slikt het elke dag. Misschien een aanrader? Je kunt het altijd proberen? Nepnagels is mooi, maar vaak verkloot het wel je natuurlijke nagel en dat is ook weer zonde.