nepnagel-lijm wil er niet af?

ik had ongeveer een week geleden nepnagels op en die dag erna er eigenlijk ook gelijk weer afgehaald, maar nu zitten er dus nog allemaal restjes van die nepnagellijm op mn nagels en dat krijg ik er maar niet af, weet iemand hoe je dat wegkrijgt?

Wattenschijfjes doordrenken met nagellakremover. Deze om je nagels doen, desnoods vast maken met plakband ofzo haha. en dan kan je het er als het goed is zo af vegen;) wel 5 minuten laten zitten;)

Misschien kun je het er (heel voorzichtig) af vijlen, bij voorkeur met zo’n papieren vijl. Doe het voorzichtig want als je te ver vijlt vijl je door je eigen nagel heen, en dat doet pijn haha!

oke bedankt ik zal het eens proberen!

je kunt het er ook afvijlen, met van die vijlen voor OP je nagel…

O daar had ik een tijdje geleden ook last van…
het slijt er zowiezo wel af maar ik heb gwn nagelslakremover op mijn vijltje gedaan en toen ben ik op mijn nagle gaan vijlen maar laat het er liever afslijten… want je beschadigt je nagels enorm met dat vijlen…

Dit inderdaad. Ik zet nepnagels en dit doe ik altijd als ik een nieuwe tip erop zet als ie eraf gevallen is.

Oh trouwens een tip voor de volgende keer als je nepnagels wil, kan je bij de etos plaknagels kopen, daar zit een soort plakspul op. Alleen het blijft heel goed zitten, maar als je het eraf wil halen is het ook heel makkelijk. En er blijven geen restjes aan vast zitten (:

bedankt mensen hier heb ik zeker wat aan :grinning:

Gelukt?

jaa haha ik had bijna alles eraf gekregen en derest is er gelukkig vanzelf afgeslijt :slightly_smiling_face: