Nepleren laarzen uitlopen

Heey!
Ik heb zwarte H&M overknee laarzen van nep suede…
Maar ze zitten me niet goed, nu wilde ik ze verkopen, maar heeft iemand toevallig een manier om nepleer uit te lopen.

Mijn linkervoet is namelijk te groot voor de schoenen, maar had rechts in de winkel gepast (niet handig).

je hebt nep suede laarzen van de h&m die niet goed zitten, dus je wilt ze verkopen. en je wilt nep leren laarzen uitlopen? ik snap het verband niet helemaal;p?

nee ik ook niet :stuck_out_tongue: als je wilt verkopen zit je hier zowiezo verkeerd

Nee ik wil eerst proberen ze goed te laten passen en anders dus verkopen (daarom staan ze in mijn verkoop topic)

Dus als iemand een goede manier heeft om ze uit te rekken/lopen, dan houd ik ze.
Anders verkoop ik ze:)

haha je zult er niet veel aan hebben denk ik.
Maar ik loop meestal een halve dagje binnen op me nieuwe schoenen, dus nog niet naar buiten :grinning:

ow en een zooltje maakt het een halve maat kleiner, dus ik weet nie hoeveel je linkervoet te groot is, anders zou je dat kunne proberen?

Dankje voor de reactie!
Ik heb ze nu ook al aan met 2 paar sokken, in de hoop dat het wat rekt:P

Bij de schoenmaker kan je schoenen laten oprekken voor een paar euro.
Maar nepleer geeft niet zo mee als echt leer… maar de schoenmaker zal wel ervaring hebben daarin neem ik aan ; )

Nou mijn linkervoet is bijna een maat groter dan de rechter:P Dus in deze laarzen zit mijn rechtervoet goed, maar de linker zit net niet lekker zeg maar.
Maar ik moest en zou ze kopen…:stuck_out_tongue:

Volgens mij kunnen ze het ook bij de schoenmaker doen toch?

Oh dankje voor de tip! Dat ga ik dan even proberen:D

ow hahaha loesje was me net voor :stuck_out_tongue:

Hahaha ja:P