Nepleren jack met studs

Ik heb vandaag deze jack gekocht in Zara:

http://i50.tinypic.com/5wjo1t.jpg

Ik vind hem helemaal geweldig, maar niet echt een idee hoe ik hem best zou combineren… :stuck_out_tongue:

Ik heb wel al één outfit in gedachten, maar ik kan moeilijk elke keer ik dit jasje aan wil doen, diezelfde outfit weer boven halen, hé… :slightly_smiling_face:

Dus, alle hulp welkom! :slightly_smiling_face:

P.S.: het vestje heeft zo’n 3/4 mouwtjes! :slightly_smiling_face:

Volgens mij kan het op alles wel! Zoals op de foto, zwarte broek wit shirt. Of gewoon een jeans broek met een zwart shirt eronder. Volgens mij kan die bij alles wel.

omg, die is zoooo tof! hoe duur was die?

Wauww mooi! Verder wat iRosh zegt. :slightly_smiling_face:

70 euro :slightly_smiling_face: Had hem gezien bij een klant dit weekend en vroeg haar meteen vanwaar ze hem had… :stuck_out_tongue: Mja, maar ik wil graag zo een iets ‘specialere’ outfit dan die op de foto… :stuck_out_tongue: :grinning:
Allemaal al bedankt voor de input! :wink:

aaah leuk!

Doe met een zwart/ grijs rokje, een panty eronder. Een shirtje/ blousje en leuke laarsjes eronder!

zal met alles wel leuk staan!
Ik wil hem oooook! hoe duur was die en is die er nog ?
xx

Dit kan je echt met heel veel combineren. Vind hem trouwens supergaaf.
Gewoon met een leuke jeans of rokje en een top, maakt niet uit wat voor top. :slightly_smiling_face:

Best duur voor nep xD Haha ik moest het even zeggen, sorry!
Maar hij is zwart, dus gewoon met alles? Ik zie het probleem niet. Zelfs met een jurkje kan het, als je het goed doet.

Hij was 69,95 en was er nog wel een aantal keer hoor… :slightly_smiling_face: Hij komt wel van Antwerpen, dus weet niet hoe het zit bij de Zara in jouw buurt.
Je kan wel bestellen via internet en gratis laten leveren in een filiaal in jouw buurt! (HEEEEEEEEL handig!)

Ik heb gewoon schrik dat ik er snel uit zou gaan zien als een biker chick of zo… :’)

Wauw die vind ik heel mooi! Ik ga hem binnenkort in de winkel ook maar even passen haha.

Ik vind af en toe een ‘bikerchick’-look wel cool haha, maar als je dat niet wilt zou het ook heel leuk staan met een lief jurkje, zoals een bloemenjurkje of een kanten jurkje. Mooie hakken eronder en voilaaaa.

Ik ben over 2 weken in antwerpen, hopen dat hij er dan nog is :slightly_smiling_face:

Met grijs en paars! Leuke zwarte laarsjes eronder!

Waaauw, wat een mooi jasje! Ik vind hem ook heel erg leuk staan zoals op de foto, maar hij kan eigenlijk met alles wel denk ik!

een vriendin van mij draagt zulke dingen met bloemetjes jurkjes haha,
klinkt mischien stom maar ik vind het echt super leuk staan