Neplaren jack met studs, wat erop als het kouder wordt?

Ik heb dit jack vanuit Amerika gekocht, en ben er helemaal verliefd op :hugs:. Het is nu nog iets te warm om em te dragen. Maar voor als het straks wat kouder wordt, wat voor sjaal zou ik erbij kunnen dragen? Ik kan echt niet met een blote nek dan naar buiten, das me gewoon te koud :cold_sweat:. Maar ik kan het jack niet helemaal dichtritsen, dan spies ik mezelf aan de spijks haha. Verder weet ik em wel te combineren (rode kokerrok, stoer met hoge taille jeans etc. hakken erbij :wink: ) . Maar over de sjaal o.i.d kom ik er niet echt uit.

http://i116.photobucket.com/albums/o6/shinligfx/20130828_195900_zps0dd97bd1.jpg

een zwarte of rode circle scarf/infinity scarf (:

Ik zou een arabieren sjaal pakken
rood of paars ofzo
misschien zelfs bruin

Dankjewel voor de tips, dan zijn inderdaad goede ideeën. Daar kan ik zeker wat mee

Vet! Waar heb je die gekocht?
Ik denk dat je er ook gewoon een sweater onder kan dragen, niks mis mee. :slightly_smiling_face:

Owh beetje met een kol ofzo?

Komt bij Modcloth vandaan, ze hadden anderhalve week geleden een mega sale met 70% korting. Jasje kostte eerst iets van 180 dollar ofzo, nu 50 en omgerekend is dat iets onder de 40 euro. Nog een vet mooie jurk van Betty Page gekocht, en een vet schattig geel tasje.

Moest natuurlijk wel weer invoerkosten betalen, dat was weer wat jammer :hammer:

geweldige jack :bowing_man:

Dankje :grinning:

Idd, waarom draag je er geen sweater onder of een knitted trui? Staat supertof en lekker warm!

Dat is een top idee ^^. Nog niet aan gedacht omdat het er nog helemaal geen weer voor is op dit moment haha :cold_sweat:

even ter voorbeeld: (dit is een foto van een aankoopje van mezelf haha)

Je kan er dit onder doen met een mooie statement ketting in zilver ofzo! Jasje open dragen en klaar! Maar er kan ook een trui onder met een capuchon bijvoorbeeld. Die valt dan over de kraag van je jasje, wat een sportieve look creëert. Bij de H&M hebben ze ook van die simpele sweaters in grijs, wit e.d. Die kan je er ook nog onder doen. Of je neemt een wat langere trui en combineert m met een dikkere panty/maillot en bijvoorbeeld bikerboots. :slightly_smiling_face: En qua sjaals: skull sjaal, sjaal met zwart/witte print, sjaal met zwart erin?

Zomaar wat ideetjes haha :slightly_smiling_face: