Nep?

Hee,
Ik heb laatst dus vans besteld op de site: SkyKat.
Nu is het probleem dus dat er stond dat het vanuit de VS zou komen. Uiteindelijk komt het dus uit China. Ze hebben gezegd niet naar Azie te versturen, terwijl China in Azie ligt. Ook kan ik niks over die site vinden.
Heeft iemand ervaring met deze site? Ik denk namelijk dat de vans nep zijn of dat er gewoon iets niet klopt. We kunnen het nu niet meer annuleren. Maar gelukkig word het wel vergoed.
Xxx

Nog nooit van gehoord :cold_sweat:

Geen idee, sawry.

Ik hoop dat ik me zorgen om niks maak, maar volgens mij is er 99% kans dat het niks word

Heb je met paypal betaald? Zoja, dan ben je beschermd.

Je hebt waarschijnlijk sowieso te veel geld betaald voor nep Vans aangezien ze uit China komen. Ik zie staan dat betalen alleen met paypal is dus je ben iig verzekerd

Er staat gewoon dat het echte vans zijn, en ja gelukkig hebben we met PayPal betaald (Gelukkig!)

Ja maar dat kunnen ze ook zomaar neerzetten toch?

Kijk eens op de site of je de gegevens waar het gevestigd is en dergelijke terugvindt, als dit niet zo is ben je misschien wel opgelicht… Onze buren hadden het ook voor met vans die ze online gekocht hadden…

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-grote-is-deze-site-betrouwbaar-topic-146014.0.html