(Nep) zilveren ringen + help

Ik heb laatst hele leuke nep zilveren ringen gekocht, maar ik als ik ze de halve dag om heb worden mijn vingers groen (letterlijk)

Weten jullie hoe ik dit kan voorkomen en toch mijn ringen de hele dag om kan houden?

Google?
Nee sorry ik heb echt geen idee, ik heb dat soms met oorbellen, dan hoef ik ze ook gelijk niet meer.

Doorzichte nagellak erover heen misschien?

Een beetje blanke nagellak aan de binnenkant doen, dat helpt bij mij in ieder geval (:

dat dus.

Ja, dat van die nagellak.
Maar het is niet erg ik heb het ook, dat de ring roze word, en mijn vinger groen. Gewoon s’avonds en overdag water erover heen doen, dan heb je geen last.

ja, k heb het ook. maar nu heb ik echt zilveren gekocht, dat is wel wat duurder, maar ja je hebt er geen last meer van. en tegen mij zij zo’n winkel, dat als je je ring omhoud met water enzo dat ze daarom blauw\groen worden…

Ik draag bijna alleen echt zilveren ringen, en ik heb er ook nooit last van. Maar ik koop mijn ringen (en overige zilveren sieraden) dan ook tegen inkoopprijs bij de groothandel, mijn moeder heeft namelijk een webwinkel. Da’s wel handig xd.

Dat is iets met je zuurgraad ofzoiets. Als je zuurgraad hoger of lager is dan normaal geloof ik. Daarom hebben sommige mensen er wel last van met nepzilver, en anderen niet.

apart. ja, nagellak dus?

had ik ook! maar heb aan de binnenkant van de ringen een laagje nagelang gedaan en is nu weg ! x

ik heb nagellak geprobeerd, maar mijn vingers werden nog steeds groen (ging wel langzamer)
Nog een laagje misschien?

echt zilver kopen

doorzichtige nagellak aan de binnenkant doen, doe ik ook met mijn ringen, werkt prima.