Nep vriendje

Heeee,

Ik heb een probleempje:
In de vakantie heb ik bedacht om een beetje stoer te doen door te zeggen dat ik een vriendje had. Drie vriendinnen, een paar sport vriendinnen en mijn zus weten dat ik een vriendje had. Wat dus niet zo is… Mijn ouders heb ik al verteld dat ik het heb bedacht. Maar hoe zeg ik dat nu tegen de rest?

Bvd.

omg, wie verzint nou zo iets.

OT: kan je het niet nog geheim houden dan, want komt wel een beetje stom over dat je er overgelogen hebt.

Zeg dat het uit is?

Ik zou het anders oplossen: gewoon zeggen dat het uit is. Misschien een internet vriendje? Je hebt 'm dus van msn of iets verwijderd.

je kan beter de waarheid spreken dat niet zo is

Heel veel meisjes, serieus.

Ik zou het niet vertellen. Waarschijnlijk weten sommige vriendinnen allang dat je loog. Ik wist dat iig wel van een vriendin van mij in de brugklas omdat haar verhalen steeds net iets anders waren. Later kwam ik er achter omdat ze zelfs een nep msn-account had gemaakt. (Met alleen mij en een andere vriendin als vriend, niet eens haarzelf.)
Daar kwamen we achter toen ze naar de wc was en haar scherm nog open stond. Wij hebben niks gezegd btw.

Er zijn 2 opties:

1. Je zou kunnen zeggen dat jullie uit elkaar zijn gegroeid en dat je het uit hebt gemaakt dat zorgt ervoor dat je er ook nog goed uit komt. Want nu je zo ver bent geraakt lieg dan maar alles.

2. Of je zegt de waarheid en vertel dat je je onzeker voelde omdat je geen vriendje had, als het je echte vrienden zouden zijn zouden ze het begrijpen.
    Misschien zou het wel wat tijd kosten, maar ja.

Het enige wat ik niet begrijp is waarom je het hebt gedaan, om stoer te doen?
Want je vrienden vinden je toch leuk zoals je bent zou ik toch denken?:face_with_raised_eyebrow:

x W.

Ik zou gewoon zeggen dat het uit is.

Jep, en dan later, als jullie allemaal 10 jaar ouder zijn en nog eens bij elkaar zitten met een glas wijn het vertellen, wedden dat je er dan om kan lachen :grinning:

Zeggen dat het uit is is wel het makkelijkst.

Als je echt eerlijk wilt zijn; vertellen dat je het hebt verzonnen.

Zeg gewoon dat het uit is. Niemand die er dan ooit nog verder naar gaat vragen.

-

Een meisje uit mijn klas heeft dat ook gedaan. Had ze een foto van internet uitgeprint :grinning_face_with_smiling_eyes:

Gewoon zeggen dat het uit is.
En als ze er vragen over gaan stellen, zeg dat je er niet over wilt praten.
The end, punt klaar uit.
You’re welcome.

Zeg gewoon dat het uit is…

Haha ja dit=)