Nep Uggs urgghhh

Hoe zielig kan je zijn om neppe uggs te kopen? Gisteren nog zag ik een meisje die altijd zei dat ze Uggs lelijk vond, heeft nu neppe uggs gekocht ik bedoel koop echte of koop ze niet…

oke

dus…?

waar maak je je druk om?

sommige meiden kunnen het niet betalen… of willen niet zoveel er voor betalen…

en dan nog ik vind het erge dat mensen hier uggs verkopen en zeggen dat ze echt zijn terwijl ze nep zijn

ik wil maar even benadrukken dat het gewoon triest is om nep uggs te kopen uggs kosten ong 200, en wat jij zei van zeggen dat ze echt zijn terwijl ze nep zij is ook erg

Uggs zijn sowieso lelijk, dus je kan er maar beter niet al te veel geld aan uitgeven.

Ooooh jaaaa, OH MY GOD. Nep uggs zijn zóóóó verschrikkelijk!!!

:woman_facepalming:

stel je niet aan, ze zijn sowiso lelijk dus groot gelijk als mensen er geen honderden euros aan gaan uitgeven.

oke, thanks for sharing?

Het is ook triest om geen zoekfunctie te ontdekken. En ook om zo’n topic aan te maken zonder te weten dat ‘ugg’ een soort laars is en Ugg Australia het leidende merk tegenwoordig. Als je dus uggs van de Invito of Van Haren of whatever koopt, zijn het geen nep-uggs, maar gewoon uggs van een ander merk.

okee leuk om te weten.
ik draag ook neppe uggs.
en die lijken net echt. WHATEVER!!
zou je perse allemaal merkkleding moeten hebben?

oke haha, zij lopen erin niet jij?

Ik vind het wel best met je, dan kunnen we overal om gaan huilen met ze allen.

Oke? Hoef je toch geen heel topic over aan te maken.
Sommige mensen hebben wel 200 euro over voor een paar sloffen, anderen niet.

na maar avn mindere kwaliteit

jezus, er zijn ergere dingen.
praat eens over iets nuttigs

En dat is jouw probleem?

het over gaat over fashion…

nee ook dat de merken wel een beetje exclusief moeten blijven, en er niet goedkope namaak moet verschijnen