Nep-tattoo?

Hello girls,

Ik ben 14 en ik wil al heel lang een tattoo. Maarja, voordat ik uit huis ben krijg ik van mijn ouders geen toestemming voor een tattoo. Nu ben ik niet zo’n meisje die draken etc of grote tattoos mooi vindt.
Ik zou gewoon graag een paar woordjes op mijn pols of rug getatoeëerd willen. Zoals ‘dad, I love you’ op mijn rug, mijn vader is 2 jaar geleden overleden. Zoiets als dit:

of

Weet iemand of & hoe je een nep-tattoo kan maken?

xo

Henna?

Je hebt net een half uur gewacht en het is zaterdagavond, vergeet niet dat er ook meiden zijn die er dan op uitgaan :’). Ik heb wel eens zo’n spray gezien die je over een soort plaatje moest sprayen en dat moest je laten drogen, maar weet niet waar dat van is. Brengt google ook niks verder?

Ik wil ze ook, ik was pas al aan het zoeken op ebay ervoor… maar eigenlijk zoek ik specifiek de tekst believe want dat zou ik graag als tattoo willen maar eerst kijken hoe en wat

Oh die vogels op die afbeelding zijn mooi!!
Maarja ik heb al echte dus neppe zou weer raar zijn denk ik xD

Probeer anders gewoon Henna, blijft 3 weken zitten geloof ik, zo begon ik ook met kijken waar ik een tattoo nou leuk vond zitten :flushed: :wink:

Henna maar bij sommige huiden
Gaat dat heel raar toen ik naar spanje ging toen ik 11 was had ik een henna tatoe van een dolfijntje toen het zwarte helemaal weg was ik voor nog 1 jar ofzo een vlek van die dolfijn maar meestal gaat het goed denk ik

Had een vriendin van mij ook met dat henna