Nep piercings/oorbellen?

Hey!
Nou omdat ik niet tegen oorbellen kan, zo’n 3x laten zetten, altijd netjes gedaan wat ze zeiden en toch raakte het ontstoken en zo pijnlijk dat ik hem niet meer indeed, heb ik een vraag, kun je ergens nepoorbellen kopen? als je me snapt, ze zijn hetzelfde als oorbellen, alleen je hebt er geen gaatjes voor nodig! :slightly_smiling_face:
Of piercings, want zelf wil ik nu heel graag zo’n snakebite, maar ik wil eerst kijken hoe het me zou staan :stuck_out_tongue:
Groetjes, en alvast bedankt :3

Sandra. :3

Koop van die ringetjes bij de hobbywinkel en rek ze uit elkaar met een tang

je kan van die “knijpoorbellen” bij claire’s kopen. ze zijn meestal wel kinderachtig maar mss zit er iets leuk tussen. x

mijn nicht had ooit zo’n piercing met magneetje, maar ik weet niet meer waar ze die vandaan had…
maar die zou je kunnen zoeken =) succes!

Bij de Claire’s hebben ze heel veel keuze, en echt niet alleen maar kinderachtige dingen, ook gewoon (nep)diamantjes enzo.

Ik zou geen piercing nemen als je al moeite hebt met je oren.

Als zo’n piercing die niet in je oorlel zit zwaar gaat onsteken dan heb je problemen.

van die klipoorbellen, met zon klipje erachter er dan op je oor schuiven… tegenwoordig hebben ze hele leuke

Bij de Claire’s heb je voor weinig geld Magneet oorbellen. En dan bedoel ik gewone steentjes of vierkante steentjes als je snapt wat ik bedoel :slightly_smiling_face:

een vriendin vanmij heeft ook geen gaatjes maar die haalt gewoon altijd van die clip oorbellen of van die magneten en zijn echt hele leuke bij

haha, een vriendin van mij mag van haar moeder geen oorbellen tot haar 18e, hebben we bij de Claire’s van die oorbellen met magneetjes gehaald.
(waren ook nog in de aanbieding, 1 of 2 euro ofzo) Het deed volgens haar geen pijn, de reactie van haar moeder was ook heel leuk xD

heeft iemand dan ook een linkje van de winkel van Claire?

waar kun je fake snakbites halen dan;$?

ik wil vet graag een navelpiercing maar ik ben echt heel bang en het mag ook nog niet van mijn moeder maar waar kun je een neppe halen weet iemand dat…? als je weet stuur my plzz een mailtje

Je hebt ook van die plaksteentjes oorbellen, alleen volgens mij vallen die er snel af.

Maar je hebt ze bij de claire’s en heel soms bij six

Bij de Claire’s heb je clipoorbellen

Naar de Claire’s.

Ben je niet allergisch voor zilveren oorbellen ofzoo? :anguished:?

idd of voor nikkel

Bij V&D heb je ook hele leuke clipoorbellen.

Bij sommige piercingshops verkopen ze ook nep piercings.