Nep nagels!

Heey

gebruik je nepnagels?
hoe kun je ze het beste gebruiken?
hoe blijven ze het langste zitten?
welk merk is goed?

etc.
etc.

Xx:P

ik zou ze laten zetten, dus door een nagelsalon. is wel duur(der), maar je hebt er wel langer plezier van!.
m’n zusje heeft ze om van d’r nagelbijten af te komen. 't gaat langer mee, is vrijwel niet doorheen te bijten & het is duurzamer als nagels die je op kunt plakken.

jy maar je moet ze wel opvullen steeds!
heb zooo vaak van een nagelsalon gehad, ervaring mee dus! haha

dat is zo ja, haha. maar met welk doel wil je info over nepnagels? want als je een notoire nagelbijtster bent kun je echt beter profesionele nagels laten zetten.
het opvullen is wel prijzig, maar uiteindelijk heb je ook wat! (lange en mooie nagels dus, hehe)

Ja, ik bijt namelijk ook nagels :blush:
me hele leven al en ik wil er echt mee stoppen!
maar niets helpt dus wilde ik dit proberen… :anguished:?

[b]nepnagels nemen helpt gegarandeerd (: het is maar net hoeveel je eraan uit wilt geven, en wat je ervoor over hebt.

succes met je nagels![/b]

ik heb gelnagels nu omdat ik anders ook op men nagels bijt :crazy_face:
het is idd wel wat duur (je moet ze elke maand laten bijwerken) maar ze zijn wel erg mooi :stuck_out_tongue:

ik doe men eigen nagels in gel. eens je gelnagels hebt geplaatst, is je nagel ERAAN, maar is wel echt mooi en de moeite waar vind ik. Je kan het nadien nog altijd stevig maken met een basislaag ^^

ik haat nepnagels .

gebruik je nepnagels? NEE
hoe kun je ze het beste gebruiken? NIET
hoe blijven ze het langste zitten? NOOIT
welk merk is goed? GEEN EEN

Heb me eigen nagels en die zijn mooi genoeg !

gebruik je nepnagels? hell no!
hoe kun je ze het beste gebruiken? niet
hoe blijven ze het langste zitten? dunno
welk merk is goed? dunno

gebruik je nepnagels? vink een betje hoerig
hoe kun je ze het beste gebruiken? niet…
hoe blijven ze het langste zitten? meschien moet je ze opdoen ofzoow …:face_with_raised_eyebrow:?
welk merk is goed? hebben die dingen merken?? het zijn gewoon nagels!

hoe duur zijn ze als je ze in de winkel koopt?XD wil ze namelijk wel een x proberen:P

ik heb hele fijne bij de claires gevonden; gewoon natuurlijke met glans.
+ lijm. kostte 6 euro.
men nagels gaan dr waarschijnlijk wel aan, maar omdat ik nagels scheur, maakt het toch geen verschil. Maar als je mooie lange nagels hebt, zou ik je ze zeker niet aanraden, en naar een nagelsalon gaan !

Nepnagels hoeven niet meteen hoerig te zijn hoor… Ik heb ook gelnagels, maar mijne komen net boven men vingertop uit (mag niet anders ivm met werk) en ze hebben gewoon een french en zien er heel natuurlijk uit.

Nee, ik vind ze wel mooi :grinning:

Ik gebruik ze niet, maar van die natuurlijke zijn wel mooi

Ik zou echt niet van die plaknagels kopen ofzo,
dat vind ik zelf niet zo mooi.

Gelnagels of iets dergelijks bij een salon lijkt heel natuurlijk en als je een normale lengte neemt (dus niet 4 cm ofzo) vind ik het zelf erg mooi.

Wààrom een nutteloos topic van meer dan 2jaar naar boven halen…?