Nep Louis Vuitton-Spanje Costa Brava

Heee Girlsceners!
Weten jullie misschien of je een nep Louis Vuitton tas in Costa Brava) Spanje kan kopen. Of in Barcelona.
& of ze makkelijk te vinden zijn of of je echt moet zoeken, en de prijs graag.
Ik wil zou graag een Louis vuitton - look a like- niet al te duur.
Alvast bedankt
xx

Vast wel op de markt of van die kleine winkeltjes.

Op plaatselijke marktjes, ze staan er vol mee! Je moet er alleen achter komen wanneer en waar een marktje is, succes !

Kun je die ook in Rome kopen? Ga nl niet naar SPanje :'D

In de uitgaansdorpjes (lloret,calella) zie je ze overal maar de kwaliteit is echt bagger en je wordt echt afgezet waar je bij staat

In Barcelona aan het eind van de Ramblas staan van die donkere mannen met namaak tassen uitgestald op een kleed, maar pas op; zo gauw ze politie aan denken te zien komen trekken ze het hele zaakje bij elkaar en rennen ze weg. Of jij nou al betaald hebt of niet.

In Blanes in de winkeltjes ook wel, rond de 40/50 euro kostte ze vorig jaar! ik heb er ook een portomonee vandaan maar die werd daar al gestolen voordat ik m zelf heb kunnen gebruiken! hahah

Ik weet niet waar in Costa Brava je heen gaat maar elke maandag is er in Blanes een markt op de boulevard in de buurt van het oude centrum. Daar zal je waarschijnlijk wel slagen. Veel nep kleding, tassen en sierraden

Op de markt moet je gewoon proberen om af te dingen!

je moet inderdaad goed afdingen en zo ongeïnteresseerd mogelijk over komen!! heel belangrijk om te doen, als ze zien dat jij hem echt wilt hebben doen ze de prijs een beetje hoger. dus ongeïnteresseerd doen en laag bieden. die mannetjes praten trouwens ook best wel slecht Engels (bij mij dan, hahah)

Je kan toch opgepakt worden als je met nep spul rondloopt, in dat soort landen? Of op het vliegveld?

nee hoor. tenzij je 240 neptassen meeneemt om in je thuisland te verkopen. ofzo.

Ik ga naar Estartitt, ik weet niet of dat vlakbij ligt.
Maar dan ga ik maar gewoon kijken op de markten

Waar in Calella kun je die kopen?

Markten inderdaad en die donkere mannen waar LaManzana het over heeft zijn op meer plekken te vinden, ook op boulevards enzo. (:

ik heb een chanel gekocht in spanje
die man wou er eerst rond de 30/40 voor
maar na een lange discussie
heb ik hem voor 20
en hij heeft ook nog wel een best goeie kwaliteit

In Barcelona zijn veel straatverkopers, die hebben ze meestal wel, maar het is illegaal om nagemaakte tassen enzo te kopen/verkopen.

Die kan je overal kopen in Spanje… Blanes, Tossa, Lloret… overal op elke boulevard of boardwalk vind je van die kraampjes waar ze allemaal nepspul verkopen… Maar het nep spat er vanaf, echt heel lelijk. De LV print is heel anders want vaak zijn het andere letters, de kleuren zijn meestal flets, niet mooi afgewerkt, lijmresten zie je van veraf zitten.
Weet wel dat er criminaliteit achter zit omdat het niet is toegestaan om nep te verkopen. Vaak staan zulke spullen achter in een winkel of verkopen ze het op een kleedje(zodat ze snel weg kunnen als er wordt gecontroleerd).

ja die zie je overal, er lopen zelfs mannen mee rond die ze je proberen aan te smeren.

Ik-zoek-topic en http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/algemeen-ik-ga-naar-…-toe-tips-246411.msg12343804.html#msg12343804