(Nep) leren jasjes, zomerjurkjes en zomer shortjes!

Hi dames!

Ik verkoop een aantal jasjes, jurkjes en broekjes. Alles doe ik weg omdat het te groot, te klein, of niet mijn smaak is. Alles is nieuw of nauwelijks gedragen, tenzij anders is vermeld! Bieden maaaaar!

jasje (geen echt leer). Maat s. Ziet er nog erg mooi uit, alleen is de rits helaas kapot… Ik droeg hem altijd open. Verzin een leuk bod.

Jasje (geen echt leer). Nooit aangehad, omdat hij te groot voor mij is. Maat s.

Jasje met een apart soort stof. Super handig om mee te nemen, omdat hij heel klein kan worden gemaakt! Amper aangehad en nog in goede conditie.

Jurkje/tuniekje. Maat s. Voor mij te kort om als jurkje te dragen (1.80). Er zijn een paar steentjes af helaas, vind het zelf niet heel erg opvallen. Verzin een leuke prijs!

Jurkje. Maat 34, en deze is voor mij te kort als jurkje (1.80). Ik denk dat hij redelijk kort ook valt.

Jurkje. Maat 34, en deze is voor mij te kort als jurkje (1.80). Ik denk dat hij redelijk kort ook valt.

Tuniekje/jurkje. Voor mij ook te kort om als jurkje te dragen. Maat xs, maar zit veel stretch in.

Jurkje. Maat s. Nooit aangehad!

Jurkje. Maat s staat er in, maar valt als een xs. Amper aangehad!

Jurkje. Maat s. Amper aangehad!

Broekje, maat 34. Nog in goede staat, amper gedragen.

Broekje, maat 34. Had hem graag willen houden maar te klein…

Broekje, maat s. Wat dikkere stof. Nooit aangehad!

Liefs Roos

upje :slightly_smiling_face:

Wat is je richtprijs voor het eerste bloemetjesjurkje en het zwarte broekje? Note me :slightly_smiling_face: En wat zijn de verzendkosten ongeveer?

ruil je het zwarte broekje?

Het is een beetje een grijzig/bruinig broekje, niet echt zwart! Maar ik heb niks leuks kunnen zien sorry! Sourire

Ruil je jurkje. Maat 34 van de H&M? (rood met bloemetjes/rode bloemetjes, hoe je het wilt zien! haha)

Heb even gekeken, maar zat helaas niks tussen voor mij! Sorry Johannes

Upje

upper de up :slightly_smiling_face:

Up

Up

Up

Up

Up

Jurkje met bloemetjes (strapless) verkocht!

hoeveel voor bloemen shortje