Nep gezicht

Affinitone vond ik niet fijn, dekte niet goed en smeerde niet fijn uit. En ik vond 'm stinken.

Misschien moet je maar is naar Douglas of ici paris gaan en dan tóch maar 40 euro voor een foundation neerleggen.
Wat voor huid heb je?
Kan je geen foto posten van je gezicht mét foundation en eentje zonder? Dan kan je vaak wel goed zien wat je goed, of juist fout, doet.

op foto’s zie je dat juist niet goed…
maar ik mag niet eens een foundation kopen die zo duur is :open_mouth:
En die natural touch van Catrice? Zou die goed zijn? Want ik vind catrice opzich best een goed merk! Niet alle goedkope merken hoeven flut merken te zijn toch? :slightly_smiling_face:

Ik vind Catrice prut de la prut. Maar dat is mijn mening. :slightly_smiling_face:

Ik had dat ook altijd, maar nu breng ik het op met een sponsje, en ziet het er al een stuk beter uit : )

mmm,
misschien doe je een te dikke laag op?
ik heb mousse foundation van de hema. Die is niet zo dik, en denkt genoeg zonder dat het er zo nep uit ziet.
zorg ook dat je wel de goede kleur uitzoekt, want als je gezicht een totaal andere kleur heeft als je hals, ziet het er sowieso nep uit.

Wat ik altijd doe is een beetje onder mijn ogen, op mijn neus en kin smeren, als je dan een poeder doos hebt (waarin zo’n uitsmeer watje zit, bijvoorbeeld van de DA) kan je het handig uitsmeren, zo komt er een heel klein laagje over je gezicht heen, doe dan nog een BEETJE blush op je wangen en dan lijkt het niet nep, tenminste bij mij niet, smeer geen laag op! Maar smeer het uit en uit en uit en uit :slightly_smiling_face:

Natural Touch is perfect:) maar ik heb nu Age Renew van Max Factor en die is écht incredible! Wel redelijk prijzig, geloof ik?

hmm, ik heb l’oreal true match.
& ik vind die egt fijn, je ziet hem ook zitten bij mij.
Miss doe je idd een te dikke laag op, of smeer je het niet goed uit.

Hebje een foto?

ik doe helemaal niet veel op, maar toch zie je het zitten :stuck_out_tongue:
Gewoon 1 laagje, en ik breng het met mn handen aan, niet met een foundationkwast of sponsje…
Mousse ziet er btw echt heeeel nep uit bij mij!! Alsof ik een masker op heb :open_mouth:
Ik denk dat ik wel gewoon vloeibaar moet houden… maarja, welke?

heb je toevallig een droge huid?

gebruik dan geen foundation het is niet een must ofzo

heb je miss een foto dan snap ik wat je bedoeld!?

Waarom gebruik je voor je littekentjes en rode vlekjes niet gewoon een concealer? Even aanstippen en je ziet het niet meer…

ja, laat eens een foto zien!
Zo is het voor ons makkelijker te beoordelen.

Het kan liggen aan de kleur (altijd een tint lichter nemen dan je huid zelf) Het kan ook liggen aan je dagcreme die je opdoet als die te veel glimt kan je inderdaad als je foudation op doet een barbiepop effect krijgen probeer een een andere en betere hydraterende dagcreme en breng de foudation aan met een sponje tegen het glimmen en het verspreiden van vuil (acne) of probeer je gezicht eens te poederen (poeder foudation) werkt net zo goed als foudation en de kans op een barbiepop effect is minder (doe niet de poeder over de foudation heen tegen het glimmen anders word het barbiepop effect nóg erger)

Ik moet echt foundation gebruiken, concealer is niet genoeg, het zit echt overal.
Ja, ik heb best een droge huid, daarom leek mij die Naturel Touch van catrice zo goed omdat het een moisturer is.
Maar ik weet dus niet of ie er nep uit gaat zien… kga vandaag maar eens naar de winkel :slightly_smiling_face:.

Daarom zei ik dus daarnet al : probeer eens een sponsje, of een kwast.

ik heb m en ik vind m echt waardeloos, de dekking is ronduit bagger en de kleur is 2x zo donker. ik had het getest op mijn hand en gezicht en het leek goed over te lopen maar je hebt toch een super bruin gezicht. en ik heb nummer 1. echt geeeen aanrader! het voelt ook echt alsof je 1345 lagen make-up op hebt

ik heb affinitone, die is slecht. Misschien ligt het wel aan mijn huid.
Ik zou ook een sponsje gebruiken wat nat maken, en eerst je huid goed moisturizen met bijv. dagcreme.
en dan met niet veel foundation er over gaan.
Als je ook nog blush en bronzer gaat gebruiken dan lijk je nog nepper, believe me.

Ik zou de roodheid zelf persoonlijk laten en een concealer gebruiken voor de littekentjes.

Edit: Ik las niet alle berichten en ik zie dat je er heel erg last van heb.
En wat die boven me zegt is waar, het maakt je echt bruin nummer 1 is normaal sowieso al vrij donker voor me, maar het leek net of ik nummer 3 ofzo had.
geen aanrader , het gaat er snel af.