Nep & Echt?

Heey.
Iedereen kent het wel… neppe merken.
Van bjorn borg tot D&G.
Maar myn vraag aan jullie.
Vinden jullie het anders om in nep/echt te lopen?
Want wat is het verschil tussen echt en nep.
Echte merkkleding kost misschien 100 eur meer.
En een neppe 80 euro minder?

Wat zou jy doen?

x

Echt, dan weet je tenminste zeker dat je goede kwaliteit hebt!

Ikzelf ben ook helemaal geen fan van nepmerk en heb het dus ook niet

Niet alle merken zyn goede kwaliteit.

Nou, als je een duur merk koopt zoals D&G weet je wel zeker dat het goeie kwaliteit is hoor.
Ik zou voor echt gaan, misschien iets duurder, maar dan heb je ook echt wat.

Ik vind merken zowieso niet heel belangrijk. En ik vind het een fabeltje dat merkkleding altijd een betere kwaliteit heeft… Een vriendin van mij had 3 (echte!) Diesel t-shirts van de Diesel outlet store en van twee van die truitjes is de hele print weg en in eentje zit een gat.

niet alles wat heel duur is is goede kwaliteit
daar verkijk je je echt op

maar ik heb liever ook echt ik weet niet
misschien omdat je daar beter gevoel bij hebt
ja is gewoon moeilijk uit te leggen :stuck_out_tongue:

ik koop gewoon wat ik mooi vind,
echt/nep ik kijk gewoon welke t mooiste is,

maar dat echt, de kwaliteit beter is klopt niet ,
ik heb 2 gsus broeken gehad, 3 maanden laten gescheurt bij mn kont, terwijl de broek niet strak zat ( bij allebij de gsus broeken dan he )

replay shirtje na 1 maand opdruk weg :s
10feet na paar weekjes lieten alle lintjes los :s
dus, kwaliteit is ook maar een fabeltje

de echte merken zijn vaak echt niet beter, bij mij was een broek van 100 euro na 2 weken uitgescheurd:S

Echt , het is zo dom om nep te kopen … Alsje het niet kan betalen de echte merken , koop ze dan gewoon niet , het enigste waarvoor je het dan koopt is om op te vallen , niet omdat je het mooi vind dusjah …

Ik heb een egte D&G truitje maar hij is egt van prima Kwaliteit Gewoon dat Voel je eggt!

Of het een fabeltje is of niet moet iedereen voor zich eigen maar uitmaken.
Want bij mij gaan niet-merk kleren juist
altijd sneller kapot. Shirtjes valt wel mee
maar broeken bij mij echt wel !
Had een merkloze broek 1 avond aangedaan en toen meteen een scheur erin. Ja dan koop ik liever een duurdere broek waarvan ik weet dat ie het langer volhoud…

Draag geen merk :slightly_smiling_face: behalve dan als ik echt iets heel erg leuks zou vinden wat van een merk is, heb vooral kleding van H&M en Only enzo en daar hebben ze genoeg leuke kleding :slightly_smiling_face:

Ooh dat vind ik zó fout, als meisjes in van die nep d&g dingen rondlopen, echt erg is dat! Maar ik bedoel, normale merken zoals Only enzo is niet erg duur en toch goede kwaliteit, je hoeft ook niet meteen een broek van 100 euro te kopen vind ik.

Ik zou óf echte merkkleding dragen of geen merkkleding maar andere leuke kleding…
Met iets wat nep is gaan lopen vind ik niet zo…

( Merkkleding is niet altijd duurder omdat het beter is, je betaalt vaak gewoon voor het merk zegmaar… )

Doe gewoon wat je het beste lijkt. Als jij geld genoeg hebt om merk kleding te kopen, doe dat dan. Maar ik kijk niet of iets merk is of niet. Ik kijk naar het geheel. =)

Maar onmerkkleding is niet perce goed, en dure merk kleding is niet perce slecht. Voorbeeld: een vriendin van mij had een shirtje, 80 euro. Meteen stuk.

Doe gewoon wat je zelf wilt.

mij maakt het opzich niet zo veel uit maar nep ziet er sneller wat goedkoop uit vind ik

Liever echt dan nep !

Gewoon allebei niet. Koop gewoon leuke kleren bij de H&M of de Vero Moda! :grinning:
XX.

Je kan het ook aan de kleding zien of het echt nep of echt is ik kan het zien, Maar geloof me Jouw dure spijkerbroek ofzo van Fornarina of wat voor merk dan ook of D&G word gewoon in de zelfde fabriek gemaakt waar ook Wibra spijkerbroeken worden gemaakt hoor je betaald alleen dat MERK! wat er op staat dat is overal zo, Maar ik heb ook nep merk kleding Maar mij boeit het niet zoveel Moet je is naar beverwijk gaan zwarte markt, Nouw daar hangt t vol met nep chanel kleding en D&G Of tassen ervan maar ik vind het wel leuk Hahah

Ik kan merk wel makkelyk betalen maar ik vind 't zonde om een shirtje van 80 euro te kopen waar ik 5 andere merkloze shirtjes van kan kopen…