''Nep'' Clarisonic Blokker

Jullie kennen het wel, de Clarisonic (gezichtreiniger)
Nu zat ik vorige week tv te kijken en zag ik een reclame voorbij komen van zo’n nep variant voor 20 euro bij de blokker. Ik had gelijk opgezocht op internet, maar ik kan het nergens vinden en ook niet op de site. Ook niet in de folders. Heeft iemand hem toevalling gezien / gekocht? Is het wel een beetje een goede ? ik wil hem graag gaan halen maar ik kan er niks over vinden…

ik was eerder haaaaa

nee grapje

Ohh sorry, dankjewell !

Ze bedoeld de ayvo. Ja , die heb ik. Hij werkt waarschijnlijk lang niet zo goed of fijn als de clarisonic maar ik vind dat hij prima werkt voor een dupe! In het begin voelt hij best ruw maar nu is hij heerlijk zacht , vooral onder de douche (: Hij is de 20 euro zeker waard.

wajo nog een andere hahah

Je kan net zo goed een handmatig borsteltje kopen bij de hema. Ik heb ooit zo’n nep clarisonic gekocht en het is echt weggegooid geld, geloof me.

Ik heb hem ook, ik vind dat hij prima werkt! Zeker voor die 20 euro. Ik heb namelijk echt geen 120 euro over voor een echte.

Geen idee, haha. Ik ben super blij met mijn Clarisonic :slightly_smiling_face:

Heb je die gekocht dan ? Anders is het niet vergelijkbaar als je niet beide of deze uberhaupt hebt gebruikt.

Even een upje want ik heb hem net gekocht haha, nu nog uitproberen! :slightly_smiling_face: