Neopets.

Hallo, ik vroeg me af of hier meisjes zijn die Neopets hebben gespeeld, een account hebben en hun wachtwoord nog weten en die dat account niet meer gebruiken. Ik heb een account nodig en ik wil er geen maken want dan moet je 4 maanden wachten totdat je eigenlijk pets kunt adopteren, en ik ben eigenlijk niet zo heel geduldig haha. Ik snap het totaal als er meisjes zijn die hun account niet willen afstaan, maar het zou wel heel lief zijn. :slightly_smiling_face:

En verder kunnen we hier misschien praten over Neopets? ; D
Er zijn vast wel meiden die nog steeds lid zijn haha. Doen jullie mee met de AC?

ik had wel een acc maar ik weet ww niegt meer

en ben jij echt 16?

neopets is best wel kinderachtig

Ik was best verslaafd aan neopets maar toen was ik 8 ofzo… ik weet mijn naam en wachtwoord ook niet meer, sorry.

Nee, nee, nee.
En zoekfunctie gebruiken, want er is een tijdje terug al een zeur-neopets-topic over geweest. (’:

@eierkoekjeee: het is misschien wel kinderachtig maar ik vond het ook leuk tot m’n 15e. ik vind het stiekem nog steeds best wel leuk :slightly_smiling_face:

oohh oke
ik vond het best wel vreemd omdat het eigenlijk voor jonge kinderen is :wink:

Nou er was hier laatst ook een topic over van een 40? Jarige man haha.

ik speelde het altijd vroeger xd in groep 5 ofzo haha

uhm ben je echt 16:p

Laat haar lekker. Kijk, ik speel het ook niet, maar er zijn hier ook mensen die hoelahoepen, of breien, of naaien, of gaatjes in papiertjes prikken. Als zij er nou plezier aan beleeft.

Wat is dat toch met die neopets-accounts-smeektopics de laatste tijd? + Dat van die vier maanden wachten tot je mag adopteren is niet waar, alleen als je bijzondere pets wil overdragen. Dus maak lekker een account of twee aan en wacht gewoon vier maanden, je mag geen accounts overdragen.

Ik ben 19 en speel het ook. Dus. Ja. x] Al ben ik er de laatste tijd wel wat minder fanatiek in. Doe ook niet mee met de AC en zo.

Ik was er ook ooit mee begonnen op de basisschool, alleen snapte ik er niets van want toen was alles nog in het Engels. x] (Dat account heb ik ook niet meer)

Nee sorry, mijn account is de bom
Ik heb veel te lang gespaard voor al mijn neopunten om die nu opeens op te geven! Ookal speel ik niet meer

ik had een account op de basisschool, toen speelde iedereen dat, maar ik heb het al zeker vier jaar niet meer gespeeld, dus die beesten van mij zullen wel zo ongeveer dood en verrot zijn.
weet me gebruikersnaam en wachtwoord ook niet meer.
ik vind mezelf er te oud voor.

Ik ben veertien en ik speelde vorig jaar en begin dit jaar ook nog heel veel animal crossing, ik werd echt boos als ik niet meer mocht en alles, een beetje verslaafd… Maar nu vind ik het ook nog wel leuk. Ik snap Neopets niet goed, heb het wel een keer aangemaakt, mijn gebruikersnaam was iets van jiblleee maar wachtwoord weet ik echt niet meer…

Aaah, Animal Crossing! Dat is echt mijn jeugd, hahha. :’) Mann, ik was echt verslaafd daaraan. Ik had ook superveel geld en bijna alles in het goud. :’) Het blijft leuk, haha. :’)
Neopets heb ik vroeger ooit gespeeld maar daar snapte ik echt helemaal niks van. Ik weet mijn account ook niet meer.

ik speelde het vroeger ook altijd, maar het werd een beetje saai

Ja ik heb nog wel een account geloof ik, maar ik weet het niet zeker… zo even kijken.
Ik heb in ieder geval wel al m’n geld weggegeven.

Ik ook! Animal Crossing is nog steeds geweldig. :grinning: