neon sweater combineren met??

Hey ik heb deze sweater al een tijdje in de kast liggen omdat ik niet weet hoe het leuk is om hem te dragem weten jullie mischien waarmee ik hem kan dragen.

regel:
-wel warme setjes ;dus alleen te dragen in de winter

doei X

de foto lukt niet dus reageer ook ff hoe je een foto hierop zet

Dan kunnen wij je ook niet helpen.

maar hoe moet je een foto erop zetten
??

naar www.tinypic.com
plaatje uploaden, en dan de link hier plaatsen.

Dit is de sweater hoe kan ik hem combineren graag voor de winter

Op alles.

Nouja elke spijkerbroek, zwart, wit.

een highwaisted zwarte broek of jeans eroverheen, of een zwart rokje of een rokje met print eroverheen en dan goudkleurige sieraden.

Met een trainingsbroek en sloffen op de bank lekker warm.

Ik heb een neonvest, draag deze met een wit shirtje eronder, en een zwarte broek. En het liefst witte of zwarte schoenen. :slightly_smiling_face:

leuke dingen, bedankt iedereen :wink:

Bedankt

Reclame maken is verboden en daarbij waarom zouden we je blog bezoeken als jezelf niet eens weet hoe je een neonroze trui moet combineren. :bored:

Srry maar dat is toch niet verboden dat je het niet mag vragen

Ik heb je er al een waarschuwing om gegeven, reclame maken is gewoonweg niet toegestaan (dit staat ook in de regels).
Maar natuurlijk mag je hier vragen hoe je een kledingstuk het beste kan combineren. :slightly_smiling_face: Alleen is het niet de bedoeling dat je ondertussen een link naar je blog geeft, dat is denk ik ook hoe creativekid het bedoelt.

Zo bedoel ik het idd!

Hey,’’

Ik wouw eventjes sorry zeggen voor die reclame ik heb het trouwens verwijderd en ik wist niet dat je geen reclame mocht maken srryy

doei XX