Neobux

Wil je online een centje bijverdien? Lees dan even verder!

Hoi! :slightly_smiling_face:
Ik ben Tina en werk nu al een maandje met Neobux.
Neobux is een internationaal paid-per-click spaarprogramma. Door dagelijks online advertenties te bekijken (klikken), mini jobs uit te voeren, mee te doen aan de Adprize (wedstrijdje), je eigen referrals huren, kun je online geld verdienen. En het mooie van alles… het is gratis.

Eerlijk is eerlijk. Ik had in het begin ook mijn twijfels. Maar na een maandje klikken, mini jobs uitvoeren en zoeken naar mijn eigen strategie moet ik toch toegeven dat het werkt! Ik heb deze week een eerste uitbetaling gehad!

Nu kan dit allemaal wel op een heel mooi verkoperspraatje lijken… dat is niet mijn uiteindelijke bedoeling van dit topic. Tuurlijk! Ik vind het super als je jezelf wil aanmelden onder mijn link (zie handtekening :wink:), maar ik hoop ook mensen te kunnen helpen via dit topic. Neobux is geen ‘wordt snel rijk’-programma. Je moet er echt tijd en geduld insteken. Het is ook geen programma dat een fulltime inkomen kan vervangen. Als je op zoek bent naar een extraatje in de week/maand, en je bent bereid om hier tijd en energie aan te besteden, dan is het de ideale manier.

Verder hoop ik met dit topic ook andere Neobuxers aan te trekken. Hopelijk kunnen we elkaar tips geven, helpen en motiveren om te groeien in het programma.

Dus… Ben je een nieuweling, een ervaren Neobuxer, of ben je nieuwsgierig of en hoe dit programma echt werkt? Praat lekker mee! Iedereen is welkom :slightly_smiling_face:

Dit heeft geen eigen topic nodig, want dit kan in dit topic:

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/039gratis-geld-verdienen039sites-142965.4200.html

Verder is mensen vragen om op je link te klikken reclame en niet toegestaan