Nenah DM photography

Dan… ook maar eens besloten hier een topic aan te maken en mijn werk te delen!
Sinds vorig jaar ben ik fanatiek fotografe, het is zowat begonnen met mijn eigen paardje te fotograferen, langzaam kreeg ik de juiste momenten/verhoudingen in beeld. Ook mensen gaven veel complimenten!
Vorig jaar dan ook mijn eerste fotomeeting gedaan, ondertussen heb ik er 4 achter de rug en er komt nog eentje binnenkort.
Zelf ben ik dus paardenfotografe, maar de natuur vind ik ook echt ongelooflijk fascinerend om vast te leggen op foto :bowing_man: maar natuurlijk moet je je in de juiste omstandigheden bevinden! Heb al meerdere kansen gekregen een prachtig fenomeen op foto te kunnen zetten en daar ben ik moeder natuur zeer dankbaar voor :couple_with_heart_woman_man:

Fotografie… het licht zien… zoiets ontwikkelt men bijna nooit alleen, het komt altijd wel van ergens! Bij deze is mijn moeder professioneel fotograaf en ik heb veel te danken aan haar!

Ik gebruik twee camera’s: Die van mezelf (Canon EOS 1100D + 75-300 mm) of die van madre (Canon 5D mark ll + 70-200 mm).

Om jullie niet langer bezig te houden met lezen, hier een paar foto’s!

Canon EOS 1100D

Zo, nu hebben jullie een beetje alle kanten van mij gezien! Ik ben benieuwd naar jullie commentaar :grinning:

Wauw, wat een prachtige foto’s! Je hebt echt talent (:
Ik ken je trouwens van een andere site, daar had je ook al eens wat foto’s in het forum geplaatst. Vond ik ook altijd supermooi (:

Foto 1 is overbelicht en oren worden afgesneden. Ook foto 5 is het oor net afgesneden en bij het hondje z’n kont. Iets om op te letten =) (tenzij het de bedoeling was natuurlijk)
Verder vind ik het mooie foto’s maar ik vind je bewerking bij 2 en 4 teveel. De kleuren zijn to much en niet natuurlijk.

Laat ons zeggen dat ik inderdaad veel felle kleuren gebruik! Maar dat is dan ook mijn stijl, je bent er voor of niet hé!
Mijn cadrage kan soms een beetje raar overkomen maar ik heb altijd al iets willen doen tussen detail en geen detail. Daarom bij de eerste foto de oren eraf. Was niet de bedoeling, maar achteraf gezien zou ik de foto niet mooi gevonden hebben als de oren er helemaal zouden opstaan.
Bij het tweede paard waar het klein stukje oor eraf is vind ik het dan wel heel jammer! maar toch vind ik het beeld sterk genoeg zodat (ik) daar in eerste instantie niet op zou letten :slightly_smiling_face:
Bedankt voor de commentaar!

En @Kawaii, ik durf te wedden van punkypet :’)

Hahaha helemaal gelijk (:
Ik ben al wel sinds vorig jaar uitgeschreven hahaha.

Wauw, wat super mooi! Ga zo door!

Wauw jouw foto’s zijn echt heel mooi. Goed gedaan :slightly_smiling_face: