Nemen of niet?

ik heb 3weken geleden een lief gehad, van zo ongeveer 1jaar 3maanden en 11dagen. en ja het is uitgegaan en ik heb nu een nieuwe jongen leren kennen. hij houdt van mij enzo… en ik zie hem ook heel graag. maar ik weet niet of ik al klaar ben voor een andere jongen. en ik heb mijn ouders beloofd dat ik even geen lief zou nemen… ;s en ik weet dat ik mijn gevoel meot volgen enzo maar ik zit helemaal vast ;s

Zo ongeveer, lol.

Hahaha ‘ongeveer 1 jaar, 3 maanden en 11 dagen’ :"D
Maar ehm, ik zie dat je nog redelijk jong bent en krijg het idee dat je die jongen nog niet zo lang kent. Dus ik zou nog even wachten

Liefde heeft geen haast.

Wow, chill… Beter ga je niet overhaasten. 3 Weken is wel heel snel hoor. Leer die jongen eerst maar eens beter kennen. :’)

ik zou een wachten en eerst ff over je ex heen komen, want denk eerder dat je deze jongen als vervanger heb dan dat je hem echt leuk vind, terwijl dat heb ik meestal zelf :wink:

En het feit dat je twijfelt zegt al genoeg.

Ik zou sowieso even wachten. Even het vrijgezellenleven proeven, aan niemand vastzitten. Als je die jongen écht heel leuk vindt zou je denk ik niet zo twijfelen. Als je het echt wil voel je dat denk ik wel.

Naar mijn mening kan je niet nu al zeggen dattie van je ‘houdt’, eerder gewoon nog de welbekende vlindertjes in de buik? (:

Laat dit gewoon lekker op z’n beloop, zonder al te plannen of je een relatie wil of niet. Ga lekker uit, filmpje kijken, chillen etc. Dan zie je vanzelf of je er al klaar voor bent of niet. Wie weet, als je een tijdje bevriend bent, bloeit er vanzelf wat moois op. :relieved:

Ik zou het even rustig aandoen, en daarbij heb je het beloofd aan je ouders.

Wat een diepgang voor een 13 jarige.

Je titel alleen al ‘‘nemen of niet’’
Dat het tegenwoordig allemaal zo makkelijk gezegt wordt.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

On topic: bij twijfel niet doen.