Nelly jurkjes, River Island rokje

Hi meiden!

Bij deze verkoop ik 2 Nelly jurkjes en 1 River Island rokje.

1 Nelly jurkje, die met de open rug in de kleur rasberry, is gloednieuw en niet gedragen. Hij past mij
helaas niet mooi, en ik ben te laat met retourneren (laks…)
Ik heb het jurkje voor €52,95 gekocht en het is maat S. De kleur is iets donkerder dan op de site.
Voor een mooi bod is die van jou, de verzendkosten zijn voor de rekening van de koper.
De voorwaarde is dat ik eerst het geld ontvang, en zodra dat binnen is stuur ik het jurkje op. Het jurkje past door de brievenbus! Mocht er iets fout gaan bij de post, dan ben ik hiervoor niet verantwoordelijk.
Hier de link van de site, daaronder 2 zelfgemaakte foto’s:

http://nelly.com/nl/kleding-voor-haar/kleding/feestjurken/paprika-754/chiffon-low-back-dress-754158-299/

Nelly jurkje nummer 2, is ongeveer 2 jaar oud. 1 keertje gedragen en gekocht voor 55 euro.
Het jurkje is strapless met gevoerde cup in het bovenstuk, leuk voor een gala of feestje.
Biedt ook maar iets leuks hiervoor, voor dit jurkje mag wat minder geboden worden aangezien die wat
ouder is en een keertje gedragen! Tevens is dit jurkje ook maat S.
Voor dit jurkje gelden dezelfde voorwaarden, verzendkosten voor koper, niet aansprakelijk voor fouten van de post. Jurkje past door de brievenbus heen.

Het laatste artikel wat ik verkoop is een ongedragen River Island rokje incl riempje.
Het rokje is zalm/koraalkleurig maat 34 en ik heb er €30 euro voor betaald. Helaas heeft het kaartje
er nooit aangezeten alleen het plastic zwarte dingetje zit er nog aan haha.
Ik draag het rokje niet, omdat het mij gewoon niet mooi staat, mijn onderlichaam is er te breed voor (ik ben zo’n typische peer) en de kleur maakt me toch wat flets.
Doe een mooi bod en hij is voor jou, ook voor dit rokje gelden dezelfde voorwaarden, verzendkosten voor koper en ik ben niet aansprakelijk voor fouten van de post. Ook het rokje past door de brievenbus heen.

Bij alle artikelen geldt dus ook dat ik ze pas verstuur als ik het geld heb ontvangen. Mocht je interesse hebben en/of aanfoto’s willen ontvangen, stuur me dan even een PB, dan kunnen we alles verder bespreken via de mail of telefoon, dat is iets vertrouwelijker!

Liefs,

Sara

Hele mooie jurkjes <3

Up!

Ik vind dat eerste jurkje zo prachtig maar ik ben geldloos helaas :c

Ach jammer! Hij is indd erg leuk, mocht je over een tijdje geld hebben en hij nog niet verkocht zijn moet je alsnog maar een berichtje sturen…het loopt niet erg storm namelijk haha!

wauw dat eerste jurkje

Dat tweede jurkje is strapless right? Met welke cup blijf je hier goed in hangen? :wink: