nelly.com

ik heb een tijd geleden een jurkje teruggestuurd naar nelly.com maar na 2 maanden nogsteeds mijn geld niet terugontvangen.
met steeds redenen zoals: er is een fout met betalingen terug overmaken, doordat ik korting heb gebruikt is er een fout enz.
ik heb al meerdere keren een berichtje naar de klantenservice gestuurd.
nu gaan ze kijken WAAROM ik het nog niet terug heb, maar ik wil alleen maar mijn geld terug. WAAROM boeit mij eigelijk niks…
Ik weet wel dat ik nooooit meer iets daar bestel!
Hebben er toevalling meer mensen last van (gehad)?
En zo ja, heb je je geld teruggekregen?

Lijkt me juist wel logisch dat ze uitvinden waarom het nog niet goed is gegaan, anders valt er weinig op te lossen. Maar goed, zelf nog nooit wat teruggestuurd bij Nelly.

mij lijkt dat ze het heeel goed weten aangezien ik eventjes op google heb gekeken en dr veel mensen zijn die hun geld nog niet terug hebben gehad, maar ik ben benieuwd of ik het nog wel terugkrijg ooit…

Ik krijg mijn geld gewoon altijd terug hoor?

Ik heb hetzelfde probleem! ik had ook 3 jurkjes besteld, en in november teruggestuurd maar nu nog steeds geen geld terug. Ze zeiden dat het voor 6 januari teruggestort zou zijn, maar daar klopt niets van. Ik hoop echt dat ik het nog terugkrijg, maar ik bestel daar inderdaad ook nooit meer.

dat had ik dus ook. ik stuur nu elke dag minstens 1x een berichtje.
en ze hebben nu gestuurd dat ze het gaan melden aan de afdeling van de betalingen ofzo? wat ze al veel eerder hadden moeten doen…
nu hopen dat het waar is.

& dit is dus waarom ik altijd een voor een acceptgiro kies.
Behalve als het niet kan maar bij nelly kan het wel.