Neiging tot moord..

Hallo allemaal.
Jullie zullen me vast gek vinden maar ik kan er niet meer tegen !
Ik heb ruzie met een rotwijf, ik haat haar en haar familie…
zij heeft me erge dingen aangedaan en ik ben machteloos tegenover haar…
zij heeft veel mensen en ik wil haar vermoorden…
ik droom vaak hoe ik dat doe…
elke x een andere manier…
ik weet dat het fout is maar alsnog?
ik ben 13 jaar, als ik dat doe hoeveel jaar krijg ik cel?
Ik zit bij haar in de zelfde klass…
ik haat haar en mag haar niet ikke wil haar vermoordde…
help me?!
ik wordt steeds banger en depressiever… ik ben machteloos en
praten werkt niet… want er komt niets uit mijn mond… ikke bedoel ik probeer het maar het lukt niet…
ik heb geprobeerd via dit nu en hopelijk kunnen jullie mij helpen???

ik zou het erg op prijs stellen dankk jullie wel xzxx

:bored: :rage: :flushed: :rage: :dry:

juist ja.

Als dit serieus is zou ik naar de psycholoog gaan.

Je heet nu YOUNGWILDFREEXO dan alleen nog maar YOUNGWILDX0.

Doe het niet, je gaat er zo veel spijt van krijgen, doe het niet, doe het niet, doe het niet. Doe het alsjeblieft niet. Niets is moord waard, niets. Ga naar een andere school, zoek een oplossing, maar moord? Nee. Ik vind het trouwens ook raar dat je al zo ver denkt. ‘Hoe lang krijg je cel?’ Je moet echt naar een psychiater.

Dit is niet serieus neem ik aan? Mocht het wel serieus zijn moet je direcht een psychiater opzoeken.
Er haten wel meer mensen elkaar op de wereld, dat is toch geen reden voor moord?

Zoek een psychiater.

Dit. Ik heb ook wel eens rotwijven meegemaakt op de middelbare, die ik echt niet kon uitstaan, echt haatte. Maar heb er NOOIT zo over nagedacht, dat is niet helemaal hoe het normaal ‘hoort’, laten we maar zeggen…

Ik roep Troll of mentaal helemaal niet in orde.

Haar andere topics zijn ook van het ‘rare’
13 wil tongpiercing + lijst domme vragen
En een topic over hoe ze twee jaar lang al iedere dag ongesteld is.

Slotje?

Lieve schat, iemand vermoorden heeft geen zin.

Ik heb ook wel mensen die ik haat, en ik heb ook wel eens gedacht als ik dat wijf tegen kom trek ik de haren uit haar hoofd :stuck_out_tongue:

Denk gewoon karma zal het werk doen :wink:

Als dit serieus is… Zoek hulp.
Deze gedachten zijn niet gezond.

Ik raad je aan om naar een psychiater te gaan. ( daar is niets mis mee, er gaan er zoveel… Ik ook )
Je hoeft niet persee superveel te vertellen. Je mag het ook opschrijven zoals je nu deed.
Ze kan je medicatie geven waarvan je je beter gaat voelen.
Misschien kan je eens mailen naar brievenbus@awel.be
Dat is het e-mailadres van de (nieuwe) kindertelefoon. Zie hier voor meer uitleg : http://www.awel.be/contacteer-awel
Ze zijn echt heel lief en begrijpen je en het is anoniem. ( ik heb ook al vaak gemaild )
Ik denk dat zij je beter kunnen helpen dan wij hier op dit forum.
Het moet verschrikkelijk voor je zijn om zo’n drang te hebben.
Maar zoek alsjeblieft hulp en geef er niet aan toe. Je gaat zoooveel spijt hebben.
:heart:

Ik vind het echt erg voor je dat je zo denkt, en dat zal vast ook niet zonder reden zijn, maar moord is geen oplossing. Je bent 13 en je hebt al zulke gedachten, dat is echt niet goed lijkt mij. Ik denk indedaad dat je naar een psychiator moet gaan. Je moet niet denken dat daar iets mis mee is, echt niet, het lijkt me voor jou gewoon het best. Ik hoop echt dat je het idee uit je hoofd haalt, want je gaat er zoveel spijt van krijgen. En dan bedoel ik nog niet eens dat je in de cel komt.
Wat zullen je ouders ervan zeggen?
En je vrienden?
Mensen komen niet meer naar je toe voor een praatje, ze zien je als het 13-jarige meisje dat iemand vermoord heeft. Je bent dan gevaarlijk.
Zet het uit je hoofd en ga naar een psychiater. Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is; iets uit je hoofd zetten, maar ik denk dat je dat liever hebt dan dat niemand je meer mag en je helemaal eenzaam wordt.

Succes

Waarom je leven verkloten voor iemand die het helemaal niet waard is? Jij belandt in een zwaar bewaakte jeugdinstelling als je dit doet , for sure.

Ik vind dit een HEEL raar verhaal.

Dit. En als dit serieus is dan moet je echt naar een psycholoog.

Raarwief :’)

Ja en ik ben Sinterklaas.

Ik denk dat het duidelijk is dat als jij dit serieus meent je hulp moet zoeken. Zo niet stop dan aub met het aanmaken van rare topics. Ik gooi een slotje op deze want al het nodige is al gezegd.