Negeren

Hoi meiden!
Mijn verhaal;
Vorig jaar was ik best goed bevriend met een jongen. We flirtten best veel met elkaar, en we zaten ook veel aan elkaar enzo. En hij was echt lief. Maar nu 1 jaar later; Altijd als ik hem op school in de gang zie dan zeggen we helemaal niks tegen elkaar, of als het dan noodzakelijk is dan is het gesprek heel droog. Ik heb met hem gepraat en ik vroeg waarom hij me negeerde. Toen zei hij dus dat hij dacht dat ik hem juist negeerde. (Wat dus niet zo is) Toen was het gesprek dus afgelopen. Dus ik dacht misschien heeft hij een vriendin of zo. Maar die heeft hij dus ook niet, en op dit moment vind hij niemand leuk.
En eigenlijk mis ik hem best wel heel erg…
Ik vind het ook zo raar, als ik opeens naar hem toe loop en dan zeg dat ik hem mis.
Ik weet echt niet wat ik moet doen… help?

Ik heb precies hetzelfde alleen ik zat wel met die jongen. Dus misschien moet je ff een tijdje niet meer tegen hem praten en als hij daarna ook geen contact meer met jou opzoekt vergeet hem dan maar.

Jaa, misschien heb je gelijk. Soms heb ik echt het gevoel dat hij hard to get aan het spelen is…

Als jullie beiden hebben aangegeven dat jullie het gevoel hebben dat de een de ander negeert dan is er toch geen probleem meer? Je kunt hem toch gewoon gaan groeten als je hem tegen komt. Als hij dan niets terug zegt dan negeert hij je inderdaad, maar op dit moment doe jij precies hetzelfde.