Negeren

Er was een jongen waarmee ik had gezoend op een feestje, ik zag hem wel zitten enzo. De volgende dag vroeg hij via Facebook mijn nummer dus ik gaf hem mijn nummer met de verwachting dat hij wel zou appen. Dat deed hij dus niet.

Een week later ging ik op wintersport met mijn school, ik ging naar de plek waar de bus wegreed met mijn ouders die mij uit gingen zwaaien, en toen was hij er ineens ook. Bleek dat hij met de broer van mijn vriendin mee was gekomen, ik wist niet echt wat ik moest doen dus ik ging gewoon een beetje met mijn vriendinnen kletsen voordat we de bus in moesten. Toen uiteindelijk kwam hij naar me toe en gaf ik hem een knuffel, hij had gedronken rook ik, en praatten we een beetje. Uiteindelijk gingen we de bus in en hij ging buiten de bus bij het raam staan waar hij mij kon zien, hij gaf de hele tijd luchtkusjes en was leuk aan het lachen enzo.

Ik vond het uiteindelijk heel leuk dat hij was gekomen dus ik had dat tegen hem gezegd via Facebook, toen begonnen we een beetje te appen maar al snel negeerde hij mij.

Op een avond op wintersport gingen we uit en toen raakte ik een beetje aan de praat met een van de skileraren dus ik dacht, ik vraag hem gewoon om advies. Dus ik vroeg wat ik moest doen omdat die andere jongen mij dus negeerde, hij vertelde me dat ik niet moest reageren en dat hij wel terug zou appen, en als hij dat niet zou doen moest ik nooit meer naar hem omkijken. Ik luisterde naar hem en heb niet geappt.

In de loop van de vakantie praatten de skileraar en ik nog wel een beetje met elkaar en in de bus terug vroeg hij om mijn nummer omdat hij iets moest sturen, dus ik gaf het hem en we appten nog een beetje thuis. Totdat hij mij ook begon te negeren, superirritant en ik weet nu dus echt niet wat ik moet doen. Die skileraar heeft heel vaak tegen me gezegd dat hij me echt een leuk meisje vind en dat hij me echt leuk vind, ik weet nu dus gewoon niet of ik zijn eigen advies moet volgen en niks moet zeggen, of dat ik tegen hem moet zeggen dat hij precies hetzelfde doet of dat ik gewoon weer moet beginnen met praten.

Girls, I need help :frowning_face:

Herkenbare situatie wel betreft het negeren.
Ik heb heel erg het idee dat jongens momenteel geen vastigheid willen, in iedergeval de jongens die ik leuk vindt.
Het is inderdaad het beste, zoals die skileraar zei, dat je niet teveel aandacht aan ze besteed. Als ze willen, dan reageren ze wel. Zo niet, dan kun jij je tijd beter aan iemand besteden die de moeite waard is!

raar van die skileraar,
bedoel je met negeren dat jij hoi zegt en hij niks terug zegt,
of echt negeren dat je hoi, hgh, hoi, hoi, hoi, 100x iets hebt gezegd en dat er blauwe vinkjes stonden en er niks gebeurde, dat is erg.
ik zou die skileraar sowieso achter je laten want het is raar dat hij zelf iets doet waarvan jij weet dat jij t niet leuk vind, oh ja, als je wel met m door wilt gaan, dan moet je zeker er wat van zeggen :upside_down_face:

precies dit!