Negeren

Hey iedereen :blush:

Ik zit gewoon een tijdje met iets en moet dit gewoon even kwijt. Ik ben een meisje van 19 en in klas babbel ik meestal met twee mensen die goeie vrienden zijn, maar ook buiten klas en school zie ik hen soms. Daarbuiten heb ik ook nog een klein vriendengroepje, maar swat. Ik heb het gevoel dat die vrienden, jongen en meisje mij soms negeren de laatste tijd. Vooral die jongen, het is soms alsof hij me expres negeert en dan flirt met mijn vriendin en nog met andere mensen. En als hij dan met mij praat dan wil hij me meestal plagen of zegt hij rare dingen. Ik heb het gevoel dat hij ‘anders’ is bij mij, minder vlot enz en hij gedraagt zich vreemder. Wat zou dit kunnen betekenen? In een gesprek tussen mijn vrienden en hem wordt ook niet echt veel geluisterd naar wat ik te zeggen heb, maar soms verwijst hij wel eens naar mij in een gesprek en toch lijkt hij soms zo ongeïnteresseerd meer. Of kan dat zijn omdat mijn vriendin hem zo veel meetrekt en te veel zijn aandacht eist? Ik ben allesinds verward over dit alles en wil me niet telkens vijfde wiel aan de wagen voelen :frowning_face: Wat denken jullie over dit alles? Wat zou er aan de hand zijn of ben ik gewoon aan het overreageren? Het is misschien ook omdat ik me soms erg eenzaam voel, ook al zijn zij in de buurt…

Praat erover met je vrienden. Wij kunnen niet weten wat er in hun hoofd speelt.

Hebben zij het misschien over jou gehad? Misschien zijn zij daarom wel iets closer geworden. Ik had het ook eens met een jongen uit mijn klas waar ik een paar keer mee heb samengefietst. En opeens ging de knop op. Opeens deed hij heel anders tegen me. Heel bot enzo. Ik snapte het echt niet. Tegenwoordig doet hij wel weer normaal. Misschien hebben sommige jongens even een dipje ofzo?