negeren

Mijn bijna-vriend begint me steeds vaker te negeren en hij reageert heel droog ik moet ook vaak het gesprek beginnen. Ik vraag me af of hij me nog wel zo leuk vind. Wat moet ik doen?

Misschien moet je 'm ook eens wat ‘negeren’? Zeg voor jezelf dat je vb. 2 dagen of zo niets tegen 'm zal zeggen, wie weet komt ie dan zelf wel terug naar je toe… Geef het wat tijd.

Geen contact met hem opnemen. Je ziet vanzelf wel of hij het nodig vindt of niet.

En is “bijna-vriend” niet een beetje voorbarig? Jullie hebben nog niet eens wat en hij negeert je nu al min of meer, dat is nu niet echt een goed teken.

Had best in een topic gekunt.

Anyways, ik zou gewoon niks zeggen en kijken wat er dan gebeurd

Boys will be boys…

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-jongens-whatsapp-topic-289997.0.html

uit der eerste aangemaakte topic melde ze dat. :flushed:

maar idd als ie nual negeert lijkt me niet dat hij je als echt iets serieus ziet.
maar uhmm bel hem?

Een vriend van mij deed precies hetzelfde met een meisje. Volgens hem was het beste om een meisje te dumpen, door haar te negeren en kortaf te antwoorden… Zo hoeft die jongen zelf niet te praten over zijn gevoelens, etc. (als hij die heeft) en hoeft tie haar ook niet daardoor onder ogen te komen.

Dit is mijn eigen ervaring. Maar weet niet hoe jij het ziet dat hij je negeert en kortaf doet?

Dit is precies hoe jongens er over denken.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat als een jongen mij negeerde, het ooit een relatie werd. Je kan er beter nu mee kappen, anders wordt je hart alleen maar meer gebroken. Ik spreek echt uit ervaring, het is nu heel moeilijk maar dit is het beste voor jezelf!

Praat face to face met hem.

klappen die kind :bowing_man: