Negeren, normaal of niet?

hé :]
weer zo’n persoon die zich wat afvraagt.
Dusss, nu heb ik op facebook vorige woensdag een jongen;V. , die me wel leuk lijkt toegevoegt. Bij het uitlaten van mijn hond hebben we vaak oogcontact, en wanneer hij denkt dat ik hem niet zie, kan hij echt minutenlang naar mij staren… Die heb ik dus toegevoegd, en ik geloof dat hij me niet herkende. Dus stuurde ik zaterdagavond een bericht (het was geen hopeloos/onderdanig bericht, maar een vraag of hij dat was, en dat ik de persoon ben met de beige hond…). Hij is sinds zaterdag al meerdere malen online gekomen op facebook, omdat ik zag dat hij foto’s heeft toegevoegd en reageert op mensen. Maar niet op mij.
Iemand ENIG idee hoe dat komt?

Mijn vriendinnen en ik bedachten al:

• Hij verdient me gewoon niet, omdat hij me nog negeert.
  • Hij is de laatste tijd chagrijnig (heeft zijn beste vriend me verteld, V. heeft veel pijn door zijn gebroken pols), en reageert daarom niet.
  • Ik kom uit de lucht vallen met mijn bericht, hij wilt (nog) niet reageren
  • En in een ander topic werd me verteld dat hij mss hard to get speelt, maar functioneert het brein van een 15-jarige jongen wel zo? O__o

je hebt hem alleen gezien met hond uitlaten?
dan vind ik het geen negeren eigenlijk…
hij kent je niet écht

Ik zie hem al zo’n anderhalf jaar :stuck_out_tongue:

-of heel hard gezegd heeft hij geen zin in je…
Ik reageer ook niet op mensen die me zomaar toevoegen op hyves die ik een keer heb gezien, of nog niet eens…

Ik zie hem zowat elke week, een anderhalf jaar lang

Haha, ben jij niet dat meisje dat eerst twijfelde of dat je hem moest toevoegen op facebook? ;p

spijtig genoeg wel.
ik haat het om zoveel topics te openen, maar kvind het echt zo dom dat ik het niet zelf kan oplossen.

De meest plausibele verklaring lijkt me dat hij gewoon geen interesse heeft…

dat vergeten heel veel meisjes hier, dat dat heel vaak ook nog een mogelijkheid is xD

Alweer dubbel. Gaat lekker vandaag ><’

Als je nou gewoon nog een berichtje stuurt, dan raakt hij of geïrriteerd en weet je gelijk dat hij je niet moet, of hij beantwoord het alsnog omdat hij ziet dat jij oprechte interesse hebt. Bovendien kan het ook dat hij je berichtje over het hoofd heeft gezien toch?

nee ik zou niet nog eentje sturen, komt al snel opdringerig over.
Zeg volgende keer met hond uitlaten gewoon hoi!
:’)

of hij is nog aan het denken over een passend antwoord op je vragen? :stuck_out_tongue:

of hij wil niet te gretig overkomen en reageert van de week nog wel eens?

• hij speelt hard to get
  • hij is verlegen en durft je niet aan te spreken
  • hij heeft gewoon geen interesse in je.

dat zijn de opties die in mij opkomen.

Hij wilt je niet.