Negeren jullie weleens mensen op app?

Hey meiden,
Ik vroeg me af wat je doet als een jongen je op app of Facebook aanspreekt maar
jij daar eigenlijk helemaal geen zin in hebt. Negeer jij ze gewoon makkelijk? Of antwoord je kortaf?
Ik heb namelijk nu 2 jongens die de hele tijd willen afspreken, maar daar heb ik helemaal geen behoefte aan. Tegen die ene heb ik dan ook al een paar x nee gezegd en gezegd dat ik niet date etc. etc. Maar hij blijft doorgaan en op een gegeven moment heb ik dan ook zoiets van “ik reageer gewoon helemaal niet meer.” En die ander negeer ik nu al een dagje omdat ik niet weet wat ik moet zeggen :")
Dus… Hoe doen jullie dat? Gewoon negeren of eerlijk zeggen dat je niet wilt (en steeds moeten herhalen)?
Ik vind het altijd wel belangrijk om eerlijk te zijn tegen mensen, maar bij jongens kies ik al snel de ‘makkelijke’ weg en negeer ze dus gewoon, niet echt aardig… Maar voel me vaak schuldig als ik nee zeg, terwijl ik daar gewoon recht op heb natuurlijk…

Meestal zeg ik dat ik niet zo’n apper ben en negeer dan al het onzinnige. Uiteindelijk snappen ze de boodschap wel.

Als ze blijven doorgaan, geef ik gewoon geen antwoord meer.

Ik neem in dat geval eerst even de tijd om een goed antwoord te bedenken, wat de boodschap écht goed overbrengt. Ik laat praktisch iedereen wachten op antwoord… nu ik erover nadenk. Behalve mijn vriend.

Ik ben kortaf en als ze die hint niet begrijpen negeer ik ze.

ja dit