negeren als ik vraag wat hij wilt

Er is een jongen die ik al een jaar leuk vind en we hebben ook al een paar keer gezoend. Het punt is alleen dat we dan allebei gedronken hebben. Vorige week snapte (snapchat) ik hem wat hij nou precies van me wou, of hij vrienden wou blijven of dat hij meer wou zijn dan dat. Hij heeft dit wel gelezen, maar heeft hier niet op gereageerd. Gisteren kwam ik hem tegen op school en is hij er ook niet over begonnen. Wat moet ik hier nou mee? Ik vind deze situatie echt super ingewikkeld en verwarrend en weet niet wat ik moet doen.

^^Ik zou het in real life vragen en niet op snapchat, dan moet jij wel antwoorden. Sowieso zou ik dat soort dingen niet op social media vragen

Ik zou hem gewoon negeren tot hij tegen je begint en dan zeggen dat je nog steeds geen antwoord gehad hebt. :slightly_smiling_face:

Jezelf afvragen wat jij nu eigenlijk wilt & als je iets wilt actie ondernemen. Anders zou ik het laten rusten.

Ik denk dat het antwoord dan wel duidelijk is toch? Als hij iets met je had gewild, dan had hij echt wel gereageerd.

Hij is een beetje een klootzak in mijn ogen omdat hij de confrontatie vermijdt en je vragen duidelijk negeert. Hij is je niet waard.

Misschien moet hij er even over nadenken? Ik zou als je er echt graag antwoord op wil weten hem het nog een keer vragen. Het is denk ik wel verstandiger om dit te doen als je elkaar ziet. Hij kan je dan niet zo makkelijk negeren en je ziet dan meteen of hij het meent wat hij zegt.