Haay girls,
Ik heb een paar weken geleden een jongen leren kennen op een verjaardag van een vriend. Hier was het erg gezellig en ik ben via via aan zijn nummer gekomen. Uiteindelijk hebben we regelmatig geappt, op den duur appten we zelfs elke dag. Hij voegde mij toe op snapchat en we hadden een tijdje een streak en op den duur zelfs een rood hartje.
Ik begon hem heel leuk te vinden en hij vroeg me op date. De date vond ik heel leuk, en ik twijfelde hoe ik hem op een tweede date kon vragen. Hier ging anderhalve week overheen tot ik genoeg moed verzameld had om het te vragen, maar toen gebeurde het volgende…
Vrijdag twee weken geleden appte hij mij nog eerst, en hebben we nog een poosje geappt. We stuurden toen nog minstens een snap naar elkaar, maar vorige week maandag stuurde hij mij geen snap meer… Ik stuurde een snap met streak, de streak van inmiddels 19 dagen wilde ik natuurlijk wel houden. De snap opende hij niet, dus ik dacht aan het eind van de middag, laat ik hem appen. Ik had hem geappt, hij was vervolgens een paar keer online geweest maar pas de volgende ochtend opende hij mijn appje en hij reageerde helemaal niet. Ik snapte er niets meer van, en maandag tot vrijdag hebben we nog af en toe een snap gestuurd naar elkaar, maar nog steeds geen reactie op whatsapp…
Zondags dacht ik, weet je wat, ik app hem nog een keer. Ik appte: hey, hoe gaat het? Ik dacht hier moet hij wel op antwoorden, want het is een vraag. Hij heeft het echter gelezen, maar nog niet geantwoord. Verder heeft hij mij helemaal niet meer gesnapt, en ik heb hem niet meer gezien op school omdat ik ziek was… Ik had me voorgenomen gister naar hem toe te gaan op school en te vragen waarom hij niet meer reageerde, maar hij was er dus niet…
Wat moet ik nu doen? Moet ik nog een keer appen? Of moet ik het laten gaan (en heeft iemand tips hoe ik hem dan kan vergeten)?
Xxx
Update:
Gister heeft een vriend van mij hem geappt met de vraag of hij mij nog leuk vind. De reden dat ik het hem liet doen, was dat hij hem niet kent, dus ik dacht misschien reageert hij dan wel. Maar nu weer hetzelfde: hij heeft het gelezen en niet geantwoord…
Misschien moet ik hem na de vakantie op school aanspreken en om uitleg vragen, of ik moet hem gewoon vergeten…