heey iedereen,
kheb zo’n 4 maanden een vriendje…
we hadden eerst altijd hele gesprekken met elkaar op msn, maar de laatste tijd komt daar niet zoveel meer van.
als hij online is begin ik altijd met een gesprek.
alsof hij uit zichzelf geen gesprek op msn durft te beginnen.
en ook in de pauze loopt hij nooit naar me toe maar moet ik maar bij hem en zn vrienden komen zitten!
en op msn zegt hij alleen maar hey enzoo en hoe is het, nouja hoe is het zeg ik meestal en hij zegt dan gwn altijd standaard: goed met jou?
en als ik hele verhalen op msn typ reageert hij niet eens!
wat moet ik hiermee?
ik wil het niet uitmaken want ik hou nog wel van hem maar het lijkt alsof hij me compleet negeert!
alvast super bedankt.
Er is maar een optie om hier achter te komen: vragen.
ik denk dat je je van dat msn verhaal niet zoveel moet aantrekken
jaa i know ik doe het ook altijd maar toch…
je kan je beter zorgen maken over in real-life zegmaar
misschien kan je gewoon is aan hem vragen; wat is er? ik namelijk het idee dat je me een beetje ontwijkt? en dan kijken wat hij zegt misschien zegt hij nadat jij wat is er? heb gezegd al gelijk wat er is ;p
succes!
inderdaad, vraag hem gewoon waar het op staat
praat erover met hem?
als het je vriendje is, dan is het toch volstrekt normaal om naar de reden te vragen?
maar ik ben bang dat hij het dan uitmaakt omdat ik dan teveel ‘‘zeur’’ zegmaar, want zoiets als dit is al een keer eerder gebeurd en hij houd niet echt van zeurende mensen
ik had precies hetzelfde.
Hij wou het uitmaken…
maar wist niet zo goed hoe.
je moet hem gewoon vragen waarom jij altijd naar hem moet komen .
ik weet dat je van die jongen houdt maar je moet vind ik zelf daarbij ook vertellen dat als hij geen moeite doet voor jullie relatie waarom dat jij dan nog moeite moet doen voor hem.
kheb preciez zelfde…
gewoon vragen.
Al zou hij het uitmaken
hier heb je ook niet veel aan?
want hier word je op den duur alleen maar gek van.
Ik zou even een gesprekje met hem aangaan, vind hij jou wel net zo leuk als jij hem? Ik zou gewoon tegen hem zeggen; ‘ik zou het leuk vinden als je eens bij mij komt zitten tijdens de pauze’ en kijk hoe hij reageert
thanks a lot!
Zooooo herkenbaar. Frustrerend!
Gewoon face to face zeggen dat je je zo voelt.
Uhwm. Als hij vindt dat dit zeuren is, ben je beter af zonder hem…
Van msn moet je proberen je niks aan te trekken, mijn vriend en ik hebben (en toen we nog niet samenwoonden hadden) ook nooit gesprekken op msn.
In het echt is natuurlijk niet leuk als jij altijd moeite moet doen. Zoals hier boven als is gezegd gewoon eens aan hem vragen. Ik vind dat je in een relatie allebei moeite moet doen, en hij zou toch ook wel moeite voor jou moeten doen.
Is het alleen op school in de pauzes? Of neemt hij wel initiatief om na school wel wat af te spreken? Want ik kan me voorstellen dat hij het ook vervelend vind om op school altijd “verplicht” bij elkaar te moeten zijn als je snapt wat ik bedoel.
Het lijkt alsof jullie relatie alleen uit msn bestaat?
Spreek hem aan in de pauze en vraag of hij even met je mee wilt lopen. Vertel gewoon eerlijk wat je dwars zit. Naja, ligt eraan wat voor type het is. Want mijn vriend heeft liever dat ik altijd eerlijk ben. Het is wel herkenbaar, een vriendin van mij is dit overkomen en na 2 maanden dat het uit is wilt hij haar weer terug.