Negeerfunctie: aan

Toch fijn even je ei kwijt te kunnen en de kijk van anderen erop te horen…
Om maar met de deur in huis te vallen: Ik heb een aantal weken geleden een jongen leren kennen via Tinder, ja ja Tinder haha!
Nou wat bij een beetje chatten begon, ging door in 24/7 Whatsappen en daarna zelfs bellen.
Je kent het wel, DÉ klik waar je naar opzoek bent… De hele dag een soort kriebel in je buik hebben.
Verliefd was ik zeker niet meteen, maar het praten met hem deed ik het liefst.
Hij komt uit Tilburg en ik uit Waalwijk, wat helemaal niet ver van elkaar is…
We hadden met elkaar afgesproken binnenkort te daten. Maar nu kwam carnaval er tussen, en ik ging carnavallen in ja je raadt het al: Tilburg.
Dus we zouden elkaar daar wel even kunnen zien, wat ik enorm leuk vond.
Zaterdagavond dus gearriveerd in Tilburg en hem daar gezien. Super leuk was het met hem en de kriebels begonnen weer op te spelen. Wanneer ik daar weg ging kreeg ik ook meteen een berichtje dat ie het zo leuk vond. Wat altijd leuk is om te lezen zo’n bevestiging.
Die dag erna was het zomaar stilletjes op Whatsapp, maar hij was naar de optocht kijken etc. en tjah carnaval… overal bier :beer:, maar wel regelmatig was hij online…
Die avond zou ik weer naar Tilburg gaan, wat ik niet echt had verteld, maar op snapchat had ik een foto dat ik in tb was. Nou prima, maar ik wilde hem toch wel even zien… Ik bedoel als je iemand leuk vind wil je het liefst even bij diegene zijn of heb ik het mis?
Ik whatsappte hem waar hij was maar ik kreeg maar geen reactie. Ik had natuurlijk ook wel flink wat wijntjes op dus ik bleef maar vragen waar hij was en of hij aub even kon reageren. Hij deed zo vreemd en ik wilde hem gewoon zien. Dus ik met mijn stomme aangeschoten hoofd in mijn eentje naar die tent waar hij was…
Ik liet em wel even duidelijk merken dat ik dat echt dom vond dat ie me constant negeerde terwijl ik het voor hem over had om naar hem toe te komen, alleen nog wel…
Nouja uiteindelijk was het wel goed enzo, en ging ik terug naar mijn vriendinnen.
Die nacht/ochtend toen ik thuiskwam had ik hem nog een appje gestuurd, maar in de loop van de dag kreeg ik er maar geen reactie op…
's Avonds stuurde ik maar hoi… en sindsdien word ik genegeerd.
Ik heb vanalles geprobeerd, of hij op me afgeknapt is of wat dan ook… Ik bedoel dat kan gebeuren, maar ben dan eerlijk?!
Zaterdag (en zondag) leek hij het toch wel heel leuk te vinden met me.
Ondertussen nog steeds een hoop appjes aan hem verspild, waardoor ik bijna wanhopig overkom.
Wat ik eigenlijk ook best wel ben… Want de vraag ‘waarom’?! spookt de hele dag door je hoofd…
Ik moet zeggen, ik ben er best ziek van… Besef dat ik toch al wel zo ver in het ik-vind-je-leuk stadium zat dat ik iets te breekbaar ben voor dit…

Maar wat denken jullie? Zou hij op me zijn afgeknapt en durf ie het niet te zeggen… Heeft ie misschien iemand anders ontmoet? Of gewoon geen zin meer in me?

:thinking:

Of hij iemand anders heeft ontmoet of leuker vindt, kan ik je natuurlijk niet vertellen. Ik vind het echt niet normaal dat sommige jongens gaan negeren wanneer ze eenmaal beet hebben. Maar dat hoeft niet zo bij jou te zijn!
Misschien heeft hij behoefte aan rust, is er iets gebeurd in zijn familie of zit hij zelf ergens mee.

Ik zou hem als ik jou was, geen berichtjes meer sturen, misschien een paar maar zeker niet meer dan 1 in een paar dagen tijd. Ik vind wel dat je recht hebt op eerlijkheid, maarja het antwoord kan ik je helaas niet geven ookal zou ik dat heel erg graag gegeven hebben!

Succes ermee! :slightly_smiling_face:

Wat een vervelende situatie. Hij reageerde in eerste instantie niet omdat hij gewoon wilde feesten met zijn vrienden enzo. Na al die appjes denkt hij misschien dat jij zo’n bezitterig vriendinnetje bent, laat hem weten dat je dat niet bent en app hem niet zo vaak meer achter elkaar als hij niet reageert. Als hij dan nog steeds niet reageert, vraag hem gewoon wat hij wilt. Misschien hoopt hij dat je op houdt omdat hij geen zin heeft in een relatie en durft hij het je niet te zeggen. Je kunt daarom beter gewoon duidelijkheid hebben. Misschien vind hij je wel leuk, maar niet zo leuk als jij hem leuk vindt, althans hij is nog niet zo ver.
Vraag hem duidelijkheid.

(ik heb zelf ook op tinder gezeten, en uiteindelijk mn nummer aan een jongen gegeven die ik eigenlijk niet zo leuk vond, hij bleef reageren,maar ik was allang op heb afgeknapt, maar durfde hem niet te zeggen dat ik hem niet leuk vond. Uiteindelijk vroeg hij of ik geen contact meer wilde, en toen heb ik dat bevestigd. Hij vroeg toen ook nog waarom en ik zei dat ik geen toekomst samen zag. Toen heeft hij nooit meer gereageerd. Vond het wel sneu uiteindelijk)

Thanks voor jullie reacties!

@summertime
Ik had inderdaad ook een beetje spijt van mijn ‘opdringerige’ gedrag, wat niet de bedoeling was uiteraard, dus had hem vanochtend nog een bericht gestuurd dat ik hem idd even met rust moest laten en sorry daarvoor. En of hij me even wilde appen als hij wakker was dat we het even uit konden praten… Had echt een lief berichtje gestuurd, maar nog steeds geen reactie…
Wat apart is, is dat ik een tijdje terug een beetje een woordenwisseling met hem had juist omdat HIJ vond dat het meer van zijn kant kwam ipv 2 kanten… Waar ik het echt niet mee eens was, heb hem toen ook genegeerd want toen gaf ik er nog niet zoveel om dan dat ik nu doe… Hij had toen echt zo veeeel berichten gestuurd van dat ie t echt niet zo wilde enzo en precies eigenlijk hoe ik me nu voel, en ook 4 keer gebeld… maar ik was toen gaan slapen.
Die ochtend erna hadden we het gewoon uitgepraat en was het goed… Maar nu heb ik serieus het gevoel dat ik nooit meer wat van hem hoor.
Duidelijkheid heb ik hem constant gevraagd… Maar niks wat hem over de streep haalt te reageren.

Ik denk dat hij is afgeknapt en denkt dat als hij je negeert dat je wel stopt met praten. Klinkt hard maar ik zou hem maar niet meer appen, als hij wilt praten appt ie je wel.
Veel succes met deze situatie !

Cerrie:
Waarom kust ie me in het openbaar, waarom stuurt hij dan dat ie het zo leuk vond.
Waar moet ie op afgeknapt zijn?
Nouja uiteindelijk heb je gewoon gelijk en diep van binnen weet ik het ook.

:ok_woman:

Wat een rare reactie man, wees dan gewoon eerlijk. Ik zou hem ook terugnegeren dan.

garapoesje:
Ja dat is het m dus juist, het is zoooo frustrerend.
Eerst gaf mij echt de volle hoop, dat is ook waarom ik hem zo leuk ben gaan vinden.
Maar nu heeft ie niet eens de ballen om me de waarheid te zeggen.

Het is verschrikkelijk als jongens je valse hoop geven, ik ken het. Maar ik zou hem proberen te vergeten als ik jou was!

Careless:
Letterlijk, care less haha… waar ik helaas niet zo goed in ben… Maar inderdaad denk dat ik geen keus heb.

Ik weet hoe het voelt, het is echt verschrikkelijk! Het beste: alles verwijderen van hem, afleiding zoeken, dingen doen waar je blij van wordt. Het is eigenlijk een soort van liefdesverdriet van een relatie die er nog niet eens was.

Graywolf:
Ja ik denk het achteraf ook echt… zo stom van me. Maar ja je wil antwoorden…
Thanks voor je reactie, en inderdaad laten we daar dan maar op hopen. Als het aan mij ligt was het nog lang niet klaar.

Careless:
Jaaaaaa precies dat… Ik voel me gewoon net zo gebroken als wanneer een relatie stuk loopt, belachelijk eigenlijk…

Hmm vervelende situatie! Als je hem echt niet kunt negeren (Frustrerend/moeilijk) verwijder hem dan gewoon helemaal uit je telefoon, dan is hij de gene die weer contact moet zoeken, als hij dat wil.

Isis:
Ja heb zojuist zijn nummer verwijderd… Toch de enige optie inderdaad.
Ik ben nogal van het kijken naar ‘laatst gezien’ op whatsapp… Geen idee wat ik eraan heb om er naar te kijken maar toch haha thanks voor je reactie btw x

Ik herken het heel erg hoor! Soms moet je je gewoon tegen jezelf beschermen, maar wie weet is hij zijn mobiel kwijt geraakt tijden carnaval,(Of bij vrienden laten liggen ofzo) en appt hij je snel! Dat hoop ik tenminste voor je! :sob::muscle:

Lekker laten gaan.
Ik weet vrijwel zeker dat hij is afgeknapt. Misschien kwam je wel heel opdringerig over. Door dat soort dingen ben ik ook erg vaak afgeknapt op jongens en het is onherstelbaar.
Met jongens zal het nooit duidelijk worden of je op ze moet jagen of juist hard-to-get spelen :dry:

Precies hetzelfde gehad kort geleden, maar na 3 maanden relatie…

negeren… gebroken en vragen in je hoofd.
2 weken later ander meisje op zijn profiel met hartjes…
een vraag beantwoord-.-

Verwijderen en vergeten…
Ik hoop voor je dat die nog apped, en anders hem laten gaan…

Heb ik ook al zo veel meegemaakt!
Het blijft me een raadsel waarom mannen niet gewoon zeggen wat ze voelen.
Nouja, ze zeggen dat als een man je wil zien en je wil horen, hij daar wel moeite voor zal doen… En dat lijkt me niet het geval. Misschien was die date toch niet zo leuk voor hem maar durfde hij dat neit rechtuit te zeggen.
Wees blij dat het nu gebeurt, stel je voor zoals bij Lily dat je 3 maanden een gelukkige relatie hebt en dan ineens genegeerd wordt … Ik zeg niet dat niet erg is maar zoiets is nog erger …
Sterkte