Toch fijn even je ei kwijt te kunnen en de kijk van anderen erop te horen…
Om maar met de deur in huis te vallen: Ik heb een aantal weken geleden een jongen leren kennen via Tinder, ja ja Tinder haha!
Nou wat bij een beetje chatten begon, ging door in 24/7 Whatsappen en daarna zelfs bellen.
Je kent het wel, DÉ klik waar je naar opzoek bent… De hele dag een soort kriebel in je buik hebben.
Verliefd was ik zeker niet meteen, maar het praten met hem deed ik het liefst.
Hij komt uit Tilburg en ik uit Waalwijk, wat helemaal niet ver van elkaar is…
We hadden met elkaar afgesproken binnenkort te daten. Maar nu kwam carnaval er tussen, en ik ging carnavallen in ja je raadt het al: Tilburg.
Dus we zouden elkaar daar wel even kunnen zien, wat ik enorm leuk vond.
Zaterdagavond dus gearriveerd in Tilburg en hem daar gezien. Super leuk was het met hem en de kriebels begonnen weer op te spelen. Wanneer ik daar weg ging kreeg ik ook meteen een berichtje dat ie het zo leuk vond. Wat altijd leuk is om te lezen zo’n bevestiging.
Die dag erna was het zomaar stilletjes op Whatsapp, maar hij was naar de optocht kijken etc. en tjah carnaval… overal bier , maar wel regelmatig was hij online…
Die avond zou ik weer naar Tilburg gaan, wat ik niet echt had verteld, maar op snapchat had ik een foto dat ik in tb was. Nou prima, maar ik wilde hem toch wel even zien… Ik bedoel als je iemand leuk vind wil je het liefst even bij diegene zijn of heb ik het mis?
Ik whatsappte hem waar hij was maar ik kreeg maar geen reactie. Ik had natuurlijk ook wel flink wat wijntjes op dus ik bleef maar vragen waar hij was en of hij aub even kon reageren. Hij deed zo vreemd en ik wilde hem gewoon zien. Dus ik met mijn stomme aangeschoten hoofd in mijn eentje naar die tent waar hij was…
Ik liet em wel even duidelijk merken dat ik dat echt dom vond dat ie me constant negeerde terwijl ik het voor hem over had om naar hem toe te komen, alleen nog wel…
Nouja uiteindelijk was het wel goed enzo, en ging ik terug naar mijn vriendinnen.
Die nacht/ochtend toen ik thuiskwam had ik hem nog een appje gestuurd, maar in de loop van de dag kreeg ik er maar geen reactie op…
's Avonds stuurde ik maar hoi… en sindsdien word ik genegeerd.
Ik heb vanalles geprobeerd, of hij op me afgeknapt is of wat dan ook… Ik bedoel dat kan gebeuren, maar ben dan eerlijk?!
Zaterdag (en zondag) leek hij het toch wel heel leuk te vinden met me.
Ondertussen nog steeds een hoop appjes aan hem verspild, waardoor ik bijna wanhopig overkom.
Wat ik eigenlijk ook best wel ben… Want de vraag ‘waarom’?! spookt de hele dag door je hoofd…
Ik moet zeggen, ik ben er best ziek van… Besef dat ik toch al wel zo ver in het ik-vind-je-leuk stadium zat dat ik iets te breekbaar ben voor dit…
Maar wat denken jullie? Zou hij op me zijn afgeknapt en durf ie het niet te zeggen… Heeft ie misschien iemand anders ontmoet? Of gewoon geen zin meer in me?