Negativiteit

Ik ben het met je eens, er is veel negativiteit op dit forum
  • Ja
  • Neutraal
  • Nee

0 stemmers

Haai.

Als ik op het forum berichtjes aan het lezen ben ed. valt het me toch altijd op dat er echt heel erg veel negatieve reacties komen. Achterdochtig, wantrouwend, denigrerend, 'je bent nog maar 1 dag op het forum, waarom vraag je zoiets?! '…
Waarom laat niemand elkaar nog in elkaars waarde en waarom wordt er meteen kritiek geleverd als iemand met een serieus probleem zit?!
Houd gewoon je negatieve reacties voor je als er niet om gevraagd word, natuurlijk vrijheid van menigsuiting, maar soms wordt er echt tegen elkaar gebitcht.
Don’t worry, be happy!
:grinning:

Hier was net nog een soortgelijk topic over.
En nee, ik ben het niet met je eens.

oke, in sommige gevallen geef ik je gelijk. maar vergeet niet de onwijs domme, onzinnige topics die soms aan worden gemaakt. + er zijn ook mensen die 4 dezelfde topics op 1 dag aanmaken omdat ze vinden dat ze niet snel genoeg antwoord krijgen.

[quote author=SABREPULSE link=topic=163264.msg[quote author=VERSACI link=topic=163264.msg[quote author=VERSACI link=topic=163264.msg5952266#msg5952266 date=1282585095]#msg[quote author=VERSACI link=topic=163264.msg5952266#msg5952266 date=1282585095] date=1282585095]#msg[quote author=VERSACI link=topic=163264.msg[quote author=VERSACI link=topic=163264.msg5952266#msg5952266 date=1282585095]#msg

Oké, dan kan er een slotje op… ik had al wel gezocht, maar niet echt iets gevonden wat er op leek.

[quote author=SABREPULSE link=topic=163264.msg[quote author=VERSACI link=topic=163264.msg[quote author=VERSACI link=topic=163264.msg5952266#msg5952266 date=1282585095]#msg[quote author=VERSACI link=topic=163264.msg5952266#msg5952266 date=1282585095] date=1282585095]#msg[quote author=VERSACI link=topic=163264.msg[quote author=VERSACI link=topic=163264.msg5952266#msg5952266 date=1282585095]#msg

Haha, ja oké… dan geef ik je gelijk dat er wat van wordt gezegd! Maar ik vind de reacties soms nogal erg bitchy.

Tsja ik weet niet, dat is girlscene denk ik?
Ik zit ook op een ander forum en daar word ook altijd gezegd van: Als je zo reageert moet je maar naar girlscene gaan :’)
niet erg positief dus

Ja die ander had ook al een slotje gekregen geloof ik (:

Het komt nog wel eens voor dat er fake-accounts worden gemaakt die zogenaamd serieuze topics aanmaken, vandaar dat we nogal wantrouwig zijn. Maar ik irriteer me ook aan mensen die in elk topic ‘MUAHAHAH FAIL FAIL’ gillen of in verkooptopics over de dingen die verkocht worden gaan zeuren (zie Braziliaansebroek topic).
En ik irriteer me ook aan mensen die in elk topic, serieus of niet, sarcastische opmerkingen maken om zich zo geliefd te maken bij de rest van Girlscene.

@Hunted.
Ja, haha. Nou lekker dan ;p. Ik heb serieus soms wel eens medelijden met die meisjes die hier nieuw zijn en dan een bericht plaatsen over hun problemen en dan worden ze meteen ‘weggepest’. En nee ik ben niet een altijd leuk lief en aardig type, maar het viel me gewoon op ;p.
@SABREPULSE.
Naja, kijken hoelang deze het volhoudt dan. :slightly_smiling_face:

Welk topic is dat dan?

Er zijn hier al meerdere topics over.

Het punt is dat veel newbies de regels niet lezen, waardoor ze heel veel onnuttige topics aanmaken.
Members die de regels wel kennen irriteren zich hier aan, aangezien het zo’n 100x per dag gebeurd. Dit is een stapel die zich opbouwt, dus worden de reacties steeds heviger. Daar gaan mensen zich weer aan ergeren, waardoor er weer tig van dit soort topics komen.

Ik denk dat het ook komt omdat er redelijk veel fake-accounts zijn. En daardoor wordt er sneller gedacht dat iemand met weinig berichten fake is, dus daarom reageren mensen er niet serieus op.

@knakworstenboom
Ja, dat topic daar doelde ik ook op. Heel veel meiden zeuren over dat ze geen kont hebben etc. En dan wordt er een broek aangeboden die alles lift dan wordt er weer gezeurd over de hakken die ze eronder hebben of de kontzakken die versierd zijn.
-no offence-
Ik weet niet welk topic je bedoelt?

Ik bedoel een topic dat vergelijkbaar is met deze. c:

er was net ook zo’n topic maar ik ben het helemaal met je eens. ik plaatse een bericht omdat ik ere heel erg mee zat en dan gaan mensen gelijk zeggen dat ik me aanstel en heel negatief reageren!!

up dan maar.

Er zijn ook genoeg mensen die geholpen worden dus ik heb op neutraal gestemd (:

Ja, ik heb trouwens ook op neutraal gestemd.

Hier zijn al meerdere topics over :slightly_smiling_face: Maar je hebt een punt. Let’s all be a little more positive!